بازی Civilization 7: زمان حضورش رو اعلام کرد!

  • توسط: admin


پیش از این عرضه بازی Civilization 7 برای سال ۲۰۲۵ اعلام شده بود، اما اکنون Take-Two Interactive بازه زمانی خاصی را تایید کرده است.

طبق آخرین گزارش درآمد این شرکت، Civilization 7 در سه ماهه چهارم سال مالی ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد. این نشان می‌دهد که این عنوان قبل از ۳۱ مارس ۲۰۲۵ (۱۱ فروردین ۱۴۰۴) عرضه می‌شود.

در توضیحات فعلی بازی آمده است: «به عنوان یکی از بسیاری از رهبران افسانه‌ای در طول تاریخ حکومت کنید. تمدن خود را ایجاد کنید، شهرها و شگفتی‌های معماری بسازید تا قلمرو خود را گسترش دهید، تمدن‌های رقیب را در پی شکوفایی فتح کنید یا با آن‌ها همکاری کنید و نقاط دوردست جهان ناشناخته را کشف کنید. آیا می‌توانید یک امپراتوری بسازید که در آزمون زمان مقاومت کند؟»

اولین نمای کامل به بازی Civilization 7 در شوکیس Future Games در اواخر این ماه میلادی انجام خواهد شد. نمایش Future Games در روز چهارشنبه، ۲۱ آگوست (۳۱ مرداد) در گیمزکام امسال پخش می‌شود. اولین تریلر از گیم‌پلی هم در جریان Opening Night Live در ۲۰ آگوست (۳۰ مرداد) منتشر خواهد شد.

بازی Civilization 7 از ۲۱ تا ۲۵ آگوست (۳۱ مرداد تا ۴ شهریور) در غرفه مخصوص خود برای شرکت کنندگان گیمزکام قابل بازی خواهد بود. کسانی که از ۳۰ آگوست تا ۲ سپتامبر در PAX West شرکت می‌کنند هم می‌توانند بازی را تجربه کنند.

در ادامه رویدادی به میزبانی گرگ میلر از Kinda Funny Games در تاریخ ۳۱ آگوست برگزار می‌شود که به امکانات جدید این بازی می‌پردازد.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید