تجربه هیجان انگیز با ۵ بازی دیدنی در حین سفر با قطار یا مترو

  • توسط: admin


قطارها از آن دسته وسایل نقلیه‌ای هستند که بیش از دو قرن است که در دسترس ما قرار دارد و از همین‌رو، داستان‌ها و افسانه‌های بسیاری با حال و هوای این ابرماشین جذاب تا به امروز روایت شده است. در طول این مقاله قرار است تا با هم، نگاهی به آثاری بیندازیم که اتفاقات آن‌ها درون یک قطار اتفاق افتاده یا که به نحوی با مترو یا قطار در ارتباط است. با ویجیاتو همراه باشید.

Trans-Siberian Railway Simulator

بگذارید تا با جدید‌ترین بازی این مطلب یعنی Trans-Siberian Railway لیستمان را آغاز کنیم، جایی که بازیکن در نقش یک راننده‌ قطار در سیبری، کنترل یک لکوموتیو را برعهده می‌گیرد و مجبور است تا ماموریت‌های بازی را در سخت‌ترین شرایط به انجام برساند. این بازی که توسط Pentacle توسعه یافته، در استیم امتیازهای بسیار مثبت را از خریداران خود دریافت کرده است.

بازی این امکان را به شما می‌دهد که با استفاده از سلاح‌های گرم و سرد به صورت اول شخص به مبارزه با دشمنان خود پرداخته، به رستوران‌ها و مغازه‌های موجود در مسیر رفته و یا این که به ساخت و شخصی‌سازی قطار خود بپردازید. اتفاقات بسیاری در طول مسیر شما رخ خواهد داد و به همین دلیل، باید حواستان به اتصالات برق قطار، دیگر قطارهای موجود در مسیر، حیوانات وحشی جنگل و البته دیگر اتفاقاتی که برای قطار یا مسیر شما رخ می‌دهد باشد.

عنوان Trans-Siberian Railway نوار گرسنگی، تشنگی، بیماری و بسیاری دیگر از المان‌های بقا از جمله سیستم شکار برای یافت غذا و منابع را در اختیار شما قرار داده و از یک سیستم تعقیب و گریز جذاب برای پیگیری اعمال بازیکن توسط پلیس استفاده می‌کند. ۲۲۰ کیلومتر راه‌‌آهن داخل این بازی وجود دارد که می‌توانید در طول آن به گشت و گذار پرداخته و از ایستگاه‌های مختلف ماموریت‌‌های جذابی دریافت کنید. از دیگر ویژگی‌های جذاب این بازی می‌توان به یک سیستم مافیایی اشاره کرد که ماموریت‌های غیرقانونی مختلفی را به بازیکن ارائه می‌کند و در عوض جوایز بسیار جالبی نیز در اختیار شما قرار می‌‌دهد.

جدای از بخش آزاد بازی که می‌توانید در آن به ماجراجویی بپردازید، یک بخش داستانی نیز وجود دارد که هنوز به صورت کامل در دسترس قرار نگرفته و از آن‌ جا که نسخه‌ کامل بازی هنوز منتشر نشده و در دست توسعه است، باید صبر کرد و دید که در نهایت چه خواهد شد.

Train Simulator Classic 2024

اگر به دنبال یک شبیه‌ساز تمام و کمال از قطارها هستید و انتظار دارید که به کلکسیون کاملی از این وسیله نقلیه دسترسی داشته باشید و مسیرهای محبوب جهان را با آن طی کنید، Train Simulator Classic 2024 قطعا برای شما ساخته شده است. اثری واقع گرایانه که به دلیل هزینه بسیار زیاد نسخه کامل آن (نزدیک به ۱۰هزار دلار) رکورددار گران‌ترین بازی ویدیویی تاریخ نیز بوده است.

جالب است بدانید که یک بخش آکادمی در بازی قرار داده شده که به شما اجازه می‌دهد تا حدود ۴۷۹ کیلومتر از راه‌آهن‌های بازی در ۵ کشور مختلف را جستجو کرده و در طول ۴۰ سناریو مختلف، از صفر تا صد راهبری قطار را آموخته و با لکوموتیوهای مختلفی آشنا خواهید شد. همچنین بازی این امکان را به شما می‌دهد که خود مسیرهای دلخواه خود را ساخته و سناریوهای مختلفی را برای تجربه اتفاقات جدید خلق کنید.

چه محیط‌های بازی، چه لکوموتیوها و چه صداگذاری آن به واقع‌گرایانه‌ترین شکل ممکن خلق شده تا بهترین تجربه قطارمحور را بتوانید در طول این بازی تجربه کنید، پس اگر آرزو دارید تا روزی وارد این حرفه شوید یا این که به صورت تفریحی راهبری یک قطار را تجربه کنید، حتما به این بازی سر بزنید.

Subway Surfers

بازی Subway Surfers را می‌توان موفق‌ترین و محبوب‌ترین بازی موبایلی در سراسر دنیا دانست به گونه‌ای که این بازی تا به امروز بیش از ۱ میلیارد دانلود را تنها از طریق فروشگاه پلی گوگل تجربه کرده و تا به امروز پشتیبانی آن ادامه داشته است.

در طول این بازی شما در نقش یک جوان و هنرمند خیابانی قرار می‌گیرید که توسط مامور راه‌آهن تعقیب می‌شود و وظیفه دارید تا جایی که می‌توانید از او فرار کرده و بازی را ادامه دهید. Subway Surfers یک دونده‌ی خستگی‌ناپذیر است و هدف بازیکن ثبت رکورد در طول مسیر و جمع‌ کردن سکه‌ها و آیتم‌هایی برای انجام ماموریت‌های روزانه است. شما می‌توانید با تجربه این بازی، شخصیت‌های جدیدی آزاد کرده و با خرج سکه‌های به دست آمده، آیتم‌هایی برای پیشروی در مسیر و افزایش سرعت خود آزاد کنید. اگر به دنبال یک تجربه‌ی جذاب و سرگرم کننده روی پلتفرم موبایل هستید، پیشنهاد می‌کنم که این بازی را حتما روی تلفن همراه خود تجربه کنید.

Choo-Choo Charles

شاید عجیب‌ترین بازی این لیست، چو چو چارلز باشد. اثری ترسناک که بازیکن را در نقش یک قهرمان سوار بر قطار به یک جنگل تاریک می‌برد و او را وارد ماجراهای ترسناک یک قطار جن‌زده می‌کند.

در طول این بازی به شما قطاری قدیمی داده می‌شود که باید با گشت و گذار در محیط، سه ویژگی اصلی قطار یعنی سلاح متصل به آن، بخش دفاعی و سرعت آن را افزایش دهید تا بتوانید تنها مرحله اصلی بازی را به اتمام برسانید. در واقع هدف اصلی بازیکن آن است که در بخش‌های ابتدایی بازی از دست یک قطار شیطانی عنکبوت‌مانند که او را به صورت تصادفی تعقیب می‌کند فرار کرده و در نهایت با احضار او در انتهای بازی، باس فایت را به پایان برساند.

بازی Choo-Choo Charles واقعا گرافیک جالبی ندارد و تجربه نهایی آن در طول ۲ یا نهایت ۳ ساعت به پایان می‌رسد؛ با این وجود اگر از طرفداران بازی‌های ترسناک هستید و بدتان نمی‌آید که از یک قطار قدیمی برای کشتن این هیولا استفاده کنید، تجربه‌ی این بازی برای یک بار ضرر نخواهد داشت.

سری Metro

سری مترو را می‌توان بهترین سری بازی ساخته شده با محوریتی مشابه دانست. در طول این بازی، شما در نقش شخصیتی به اسم آرتیوم، در جهانی پساآخرالزمانی قرار خواهید گرفت که در طول آن، سطح روسیه توسط حملات صورت گرفته به کل نابود شده است و مردم برای ادامه زندگی به دنیای زیرزمینی مترو پناه برده‌اند.

خشونت بسیار، لحظات ترسناک و البته تمرکز بازی روی المان‌های بقا و ساخت سلاح و خصوصا کنترل میزان اکسیژن بازیکن روی سطح زمین، از ویژگی‌های اصلی این سری بازی محسوب می‌شوند که از آن یک تجربه چالش‌برانگیز و دوست داشتنی می‌سازند.

در بخش‌های بسیاری از بازی مترو Metro Exodus، شما در حال محافظت از قطاری هستید که اعضای خانواده شما را حمل می‌کند و از همین رو این نسخه، بیشترین ارتباط را با تیتر این مقاله ما خواهد داشت. عنوان Exodus سعی دارد تا با ارائه‌ یک جهان باز و آزاد گذاشتن دست بازیکن، او را به یک سفر فراموش نشدنی برده و کمی از دنیای تنگ و تاریک متروهای زیرزمینی دور کند.

نسخه Enhanced Edition از نظر بصری واقعا فوق‌العاده بوده و با وجود ارائه ویژگی‌هایی مثل تکنولوژی رهگیری پرتو، تجربه‌ای بهینه بوده که می‌توانید آن را روی بسیاری از سیستم‌های متوسط اجرا کنید و از تجربه این بازی جذاب لذت ببرید.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید