جذابیتی بیشتر از همیشه؛ تریلر جدید بازی Life is Strange: Double Exposure رونمایی شد!

  • توسط: admin


ناشر Square Enix و استودیو سازنده Deck Nine تریلر جدیدی از Life is Strange: Double Exposure منتشر کردند که به برخی از مکان‌هایی که در بازی خواهیم دید، می‌پردازد.

به طور خاص، تریلر بر روی دانشگاه کالدون (Caledon University)، یک موسسه آموزشی برتر هنر و علوم در ایالت ورمانت تمرکز دارد که قهرمان داستان، مکس کافیلد، در آنجا تحصیل می‌کند.

تماشا از یوتیوب

این تریلر علاوه بر اشارات ریز به تراژدی‌ها و اتفاقات ماورالطبیعه‌ای که مکس در کالدون با آ‌ن‌ها روبرو خواهد شد، جزئیات مختصری در مورد برخی از مکان‌های پردیس دانشگاهی که بازیکنان در آن‌ها رفت و آمد خواهند کرد، ارائه می‌دهد.

این مکان‌ها شامل یک ساختمان هنرهای زیبا مملو از انواع آثار هنری است که قبلا کلیسا بوده و حالا به گالری تغییر کاربری داده، یک رصدخانه که در آن می‌توانید از یک تلسکوپ زیبا برای تماشای ستارگان به دلخواه خود استفاده کنید، یک کافه که در آن دانشجویان و اساتید برای استراحت جمع می‌شوند و حتی نشانه‌هایی از یک انجمن سری در دانشگاه.

Life is Strange: Double Exposure در روز ۲۹ اکتبر (۸ آبان) برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ و پی‌سی عرضه می‌شود. نسخه نینتندو سوییچ نیز در دست ساخت است، اما هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید