چیزی که تو ۳ روز ممکن بود فقط گناه اصلی باشد

  • توسط: admin


با موفقیت چشمگیر بالدرز گیت ۳ (Baldur’s Gate 3)، استودیو Larian حالا می‌تواند سال‌ها وقت خود را صرف توسعه داستان و شخصیت‌های بازی‌های بعدی خود کند.

استودیو Larian از زمان انتشار Baldur’s Gate 3، به سرعت در حال رشد و توسعه بوده است. طبق گفته‌های اسون وینکه، مدیر عامل استودیو و کارگردان بالدرز گیت ۳، تعداد کارکنان استودیو از حدود 40 نفر در زمان توسعه Divinity: Original Sin به حدود 500 نفر رسیده است. وینکه در مصاحبه اخیر خود با پی‌سی گیمر توضیحات بیشتری در این زمینه ارائه داده است.

بر خلاف زمان توسعه بازی‌های قبلی که تیم Larian زمان محدودی برای کار بر روی داستان داشت، حالا می‌توانند سال‌ها را صرف بحث و توسعه داستان و شخصیت‌های بازی کنند. به عنوان مثال کل داستان Divinity: Original Sin طی سه روز نوشته شد و اسون وینکه آن را به هیچ وجه نقطه قوت بازی نمی‌داند. 

وینکه باور داشت که موفقیت‌های Divinity: Original Sin به سیستم مبارزات آن بستگی دارد و به تیم خود تاکید داشت که بازیکنان باید بتوانند آن را به خوبی در کنار دوستان خود تجربه کنند. بازی Divinity: Original Sin که از طریق Crowdfunding تامین مالی شد، یک موفقیت بزرگ بود و این موضوع به Larian اجازه داد تا در بازی‌های بعدی خود بهبود‌های بیشتری اعمال کند.

این خبرها نشان از تعهد Larian Studios به بهبود و ارتقاء کیفیت بازی‌های خود دارد و طرفداران می‌توانند با اطمینان منتظر بازی‌های بی‌نظیر و پر از جزئیات باشند.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید