گلکسی زد فلیپ 6: انتظارات بی رنگ کاور همراه گوشی را برآورده نمی‌کند!

  • توسط: admin


براساس گزارش تازه انتشاریافته شرکت سامسونگ قصد ندارد در نمایشگر کاور گوشی گلکسی زد فلیپ 6 به نمایشگر IPS LCD اکتفا کند و پنلی را به کار گیرد که ضعیف و بی کیفیت تر از نسل قبل است.

پیشتر شایعه شد که سامسونگ در کاور گلکسی زد فلیپ 6 به پنل IPS LCD جهت کاهش هزینه روی می آورد. این در حالی بوده که طبق گزارش ها قیمت نسل جدید بیشتر از نسل قبل است.

صفحه نمایش های OLED هنگام نمایش رنگ های مشکی از مصرف انرژی بیشتری برخوردار هستند، زیرا پیکسل ها برای نمایش رنگ سیاه خاموش می شوند. ما حدس می زنیم که این می تواند منجر به افزایش مصرف انرژی در Z Flip 6 در هنگام استفاده از نمایشگر همیشه روشن شود. امکان خاموش کردن تک تک پیکسل‌ها هنگام نمایش رنگ‌های مشکی نیز باعث می‌شود تا رنگ مشکی تیره‌تر در مقایسه با صفحه‌نمایش IPS LCD باشد.

اگرچه پنل های LCD در مقایسه با صفحه نمایش های OLED مستعد سوختن صفحه نمایش نیستند. بنابراین، ما می توانیم این تصمیم را از نقطه نظر دوام درک کنیم، اگرچه سوختن صفحه نمایش OLED به اندازه گذشته مشکل بزرگی نیست. علاوه بر این، صفحه نمایش های LCD ارزان تر از پنل های OLED هستند. این نشان می دهد که سامسونگ نیز ممکن است این تصمیم را برای حفظ یا کاهش هزینه قطعات گرفته باشد.

به هر حال از همان ابتدا نیز شایعه عجیب و بی معنا به نظر می رسید. در این بین با تایید اینکه چنین نمایشگری قرار نیست در گلکسی زد فلیپ 6 به کار گرفته شود باید خرسند بود.

منبع

androidauthority

ما را دنبال کنید

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید