فاش شد: زمان بزرگ‌نمایی One UI 7؛ زیبایی اندروید 15 در دسترس

  • توسط: admin


پس از اینکه گوگل رسما اعلام کرد سری پیکسل 9 را در رویداد بعدی Made By Google  ماه آگوست معرفی خواهد کرد، سامسونگ نیز بمبی را رها کرده و تاریخ رویداد آینده خود را رسما اعلام کرده است.

با توجه به پستی در X، سامسونگ تأیید کرد که کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ 2024 (SDC 2024) را در تاریخ 3 اکتبر 2024 برگزار خواهد کرد. این بدان معنی است که ما 99 روز تا رویداد SDC 2024 فاصله داریم و انتظار می رود این رویداد را با رونمایی One UI 7.0 نیز جشن بگیرد.  طبق یک پست در X توسط کاربر Yash Rathore، سامسونگ ممکن است رابط کاربری One UI 7 مبتنی بر اندروید 15 را در تاریخ 3 اکتبر SDC 2024 معرفی کند که قرار است در مرکز همایش سن خوزه مک‌انری در مرکز شهر سن خوزه، کالیفرنیا برگزار شود.

در این کنفرانس سالانه توسعه دهندگان، سامسونگ می تواند تمام ویژگی های One UI 7 را فاش کند و چند روز بعد اولین نسخه پایدار را منتشر کند. این طبق نقشه راه سال قبل پیش می رود. سال گذشته، رویداد SDC 2024 در 5 اکتبر برگزار شد و به‌روزرسانی One UI 6 اواخر همان ماه منتشر شد. انتظار می رود امسال سامسونگ نیز از همین الگو پیروی کند.

قابل ذکر است که سامسونگ پیشتر آزمایش داخلی One UI 7 را بر اساس اندروید 15 که نسخه بعدی One UI است آغاز کرد. همه دستگاه‌های سامسونگ گلکسی، به‌روزرسانی One UI 7 را بر اساس اندروید 15 دریافت نمی‌کنند. انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی Z Flip6 و Galaxy Z Fold6 را با به‌روزرسانی One UI 6.1.1 در رویداد Unpacked بعدی در 10 جولای  معرفی کند. به‌روزرسانی One UI 6.1.1 سپس در سال جاری به گلکسی S24 و سایر گوشی‌های گلکسی ارائه خواهد شد.

 

ما را دنبال کنید

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید