5 تا از بهترین گوشی های هوشمند در سال 2024 (از نگاه کاربران)

  • توسط: admin


 

با ورود به سال 2024، شاهد رونمایی از برخی از بهترین گوشی های نسل جدید دنیا بودیم. این گوشی ها با ویژگی های نوین و برجسته و با تلفیق تکنولوژی های نسل جدید مثل هوش منصوعی و… تجربه کاربری را به سطح جدیدی ارتقا دادند و در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی پنج مورد از بهترین گوشی های سال 2024 بپردازیم که هر کدام به نوع خود دنیا را تکان داده اند.

آیفون 15 پرو مکس

1. آیفون 15 پرومکس

آیفون 15 پرومکس از جدید ترین عضو خانواده اپل در سال 2024 است که هنگام رونمایی همه را شوکه کرد. مدل های این برند گوشی با طراحی شیک و مدرن و ویژگی های منحصر به فرد، همچنان بعد از چند دهه به عنوان یکی از بهترین گوشی های دنیا شناخته می شوند. از جمله ویژگی های این گوشی می توان به صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED با رزولوشن 2778×1284، تراشه A18 بایونیک، و دوربین سه‌گانه با لنزهای 48 مگاپیکسلی اشاره کرد.

در دو مدل اخر سری آیفون یعنی آیفون 14 و 15، تمام دنیا شاهد قدرت و کیفیت دوربین های این مدل گوشی بودند و بی شک رقیب بزرگی برای گوشی های سری اولترا سامسونگ از نظر کیفیت دوربین است. علاوه بر این موارد آیفون 15 پرومکس با سیستم عامل ios 18 و پشتیبانی از شبکه 5G، تجربه ای بی نظیر  از سرعت و کیفیت را فراهم کرده است. اگر تمامی این موارد را فاکتور بگیریم، زیبایی ظاهری  و خوش دستی این سری مدل همچنان در لول دیگری است و خرید قاب آیفون مناسب می تواند به حفظ این شاهکار کمک بکند.

2. شیائومی 14 اولترا

گوشی شیائومی 14 اولترا با قیمت مناسب و طراحی شیکی که دارد، بی شک یکی از بهترین گوشی های دنیا در سال 2024 است. نمایشگر این گوشی نسل جدید یک نمایشگر 6.9 اینچی امولد است و رزولوشنی که به شما می دهد 3200×1440 است. تصاویر در این گوشی از وضوح و شفافیت بسیار بالایی برخوردار هستند. پردازنده Snapdragon 8 Gen 3، دوربین چهارگانه با لنز اصلی 108 مگاپیکسلی و باتری 5200 میلی‌آمپرساعتی از ویژگی‌های اصلی این گوشی هستند. سیستم عامل MIUI 15 بر پایه اندروید 14 و پشتیبانی از شبکه 5G، این گوشی را به گزینه‌ای عالی برای کاربران تبدیل کرده است.

3. گوگل پیکسل 8 پرو

این گوشی یکی از جدید ترین دست آورد های شرکت گوگل در سال 2024 است که به دلیل ویژگی های خاص و کاربردی در لیست بهترین گوشی سال قرار گرفته است. گوشی پیکسل 8 پرو با نمایشگر 6.7 اینچی P-OLED و رزولوشن 3120×1440، تصاویر با کیفیتی را به نمایش می‌گذارد. پردازنده Tensor G3، دوربین دوگانه با لنزهای 50 مگاپیکسلی و باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی از دیگر ویژگی‌های این گوشی خاص و خفن هستند. این گوشی با استفاده از سیستم عامل اندروید 14 و دریافت و ساپورت جدید ترین آپدیت ها به صورت منظم، تجربه ای خاص رو برای کاربران اندروید پسند ایجاد کرده است.

سامسونگ s24 ultra

3. سامسونگ گلکسی S24 اولترا

بی شک هرجا که حرف از آیفون باشد، رقیب قدرقدرت آن یعنی گوشی های سری سامسونگ خودی نشان می دهند. سامسونگ گلکسی S24 اولترا با طراحی شیک و خیره کننده و قابلیت های بی شمارش، به عنوان یکی از بهترین گوشی های دنیا در سال 2024 در این لیست حضور دارد. این گوشی با نمایشگر 6.8 اینچی Dynamic AMOLED 2X و رزولوشن 3200×1440، تصاویری با شفافیت بالا و زنده را به کاربران خود ارائه می دهد. از دیگر ویژگی‌های شاهکار این سری گوشی می‌توان به پردازنده Exynos 2300، دوربین چهارگانه با لنز اصلی 108 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی اشاره کرد.

همچنین، پشتیبانی از S Pen و امکانات گسترده نرم‌افزاری، و پشتیبانی کامل از هوش مصنوعی در قسمت های مختلف گوشی همچون تصویر برداری و ادیت، این گوشی را به گزینه‌ای ایده‌آل برای کاربران حرفه‌ای تبدیل کرده است. همچنین این گوشی به دلیل طراحی نازک و خاصی که دارد، در برابر سقوط و ضربات سنگین آسیب پذیر است، در نتیجه خرید قاب گوشی مناسب برای این گوشی از هر لوازم جانبی دیگر بیشتر ضرورت دارد.

4. وان‌پلاس 12 پرو

گوشی هوشمند وان پلاس 12 پرو با ترکیب عملکرد بسیار قوی و طراحی شیک و زیبا، در سال 2024 به عنوان یکی از بهترین گوشی های سال انتخاب شد. نمایشگر این گوشی 6.7 اینچی Fluid AMOLED است و با رزولوشن 3216×1440 که دارد، تجربه بصری عالی‌ای را ارائه می‌دهد. پردازنده این گوشی Snapdragon 8 Gen 3 است و با دوربین های سه‌گانه با لنز اصلی 64 مگاپیکسلی و باتری 4800 میلی‌آمپرساعتی به بازار ارزه شده است. سیستم عامل این گوشی اندوید 14 است و با پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع 65 وات، استفاده از این گوشی را برای همه بسیار لذت بخش کرده است.

نتیجه گیری

در این مقاله شمارو با 5 تا از بهترین گوش های سال 2024 آشنا کردیم و ویژگی ها و سخت افزار های به کار رفته در آنها را به شما معرفی کردیم. هر یک از این گوشی ها به خودی خود ویژگی و طراحی خاصی دارد و به شما احساس متفاوتی در استفاده منتقل می کنند.

در مرحله آخر انتخاب یک قاب گوشی مناسب برای حفاظت بیشتر از این گوشی ها به کارکرد و سالم ماندن بیشتر آنها کمک می کند. شما می توانید انواع قاب گوشی فانتزی و سیلیکونی مناسب گوشی خودتون رو از سایت قابکده با قیمت مناسب خریداری بکنید.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید