ترفند های طلایی برای پخت کوکو مرغ و نان تست: یک دستور شام سریع و لذت‌بخش!

  • توسط: admin


از جمله غذاهای سریع و خوشمزه، کوکو مرغ با قالب نان تست است که می‌توانید به راحتی در منزل تهیه کنید. این غذا برای زمانی که وقت کافی برای آشپزی ندارید یا زمانی که می‌خواهید یک غذای ساده و کم‌هزینه برای مهمانان خود درست کنید، بسیار مناسب است. در ادامه همراه آدرینبلاگ باشید تا با طرز تهیه کوکو مرغ با نان تست آشنا شوید.

مواد لازم جهت تهیه کوکو مرغ با نان تست

سینه و ران مرغ۶۰۰ گرمنان تست۸ عددتخم مرغ۲ تا ۳ عددگوجه فرنگی۲ عددفلفل دلمه‌ای ۱ عددآرد سوخاری ۲ قاشق غذاخورینمک و فلفل سیاهبه مقدار لازمزردچوبهبه مقدار لازمروغنبه مقدار لازمآب به مقدار لازم

مراحل تهیه کوکو مرغ با نان تست

برای تهیه کوکو مرغ با قالب نان تست، مراحل زیر را طی کنید:

مرحله اول: پختن مرغ

مرغ را به همراه ۲ لیوان آب، مقداری نمک و زردچوبه داخل یک قابلمه مناسب بریزید. قابلمه را روی حرارت قرار دهید تا آب به جوش آید. حرارت را کم کنید و اجازه دهید مرغ کاملا بپزد. وقتی مرغ پخته و خنک شد، آن را از قابلمه خارج کرده و با دست یا با دو چنگال آن را ریش ریش کنید.

بیشتر بخوانید: طرز تهیه کوکو بادکوبه‌ای با سینه مرغ

مرحله دوم: آماده سازی مواد

گوجه فرنگی و فلفل دلمه‌ای را نگینی خرد کنید. مرغ ریش ریش شده، تخم مرغ، آرد سوخاری، نمک، فلفل سیاه و زردچوبه را به فلفل دلمه‌ای و گوجه فرنگی اضافه کنید. مواد را به خوبی با هم مخلوط کنید تا یکدست شوند.

بیشتر بخوانید: کوکو رو به روش ۷ لشکر درست کن!

مرحله سوم: تهیه کوکو مرغ با نان تست

قسمت نرم وسط نان تست را با کارد خارج کنید. یک تابه را روی حرارت قرار دهید و مقداری روغن داخل آن بریزید. نان‌های تست را داخل تابه قرار دهید و از مخلوط مواد به اندازه دلخواه برداشته و داخل نان‌های تست بریزید.
با پشت قاشق مواد را صاف کرده و صبر کنید تا یک طرف کوکوها سرخ شود، سپس آن‌ها را برگردانید تا طرف دیگرشان نیز سرخ شود.

مرحله چهارم: سرو کوکو

پس از اینکه دو طرف کوکوها به طور کامل سرخ شد، آن‌ها را از تابه خارج کنید و را در ظرف مورد نظرتان بچینید و به همراه سس دلخواه سرو کنید. نوش جان!

در این بخش از مجله آشپزی اکالا، طرز تهیه کوکو مرغ با نان تست را به شما آموزش دادیم. این غذای خوشمزه و دلچسب، انتخابی ایده‌آل برای زمانی است که به دنبال تنوع در آشپزی هستید.

سحر هستم و عاشق نوشتن و تولید محتوا، چند سالی است که با شور و اشتیاق در این مسیر قدم برمی‌دارم و برای ارتقای مهارت‌های خودم تلاش می‌کنم.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید