پیشنهاد خود را برای فرصت تأمین سرویس ایاب و ذهاب پرسنل ایرانسل (اردیبهشت ۱۴۰۳) ارائه کنید و پیروز شوید!

  • توسط: admin


فراخوان مناقصه عمومی تامین سرویس ایاب و ذهاب پرسنل ایرانسل (اردیبهشت ۱۴۰۳)
شرکت ایرانسل در نظر دارد به منظور ارتقای سطح خدمات شرکت خود، مناقصه عمومی تأمین سرویس ایاب و ذهاب پرسنل خود را اعلام نماید. این سرویس از اهمیت بسیاری برخوردار است زیرا باعث می‌شود که پرسنل شرکت به راحتی و به‌صورت مطمئن به محل کار و برگشت به خانه‌شان منتقل شوند. هدف اصلی این مناقصه، انتخاب یک شرکت معتبر و کارآمد برای ارائه این خدمات به پرسنل ایرانسل است. شرکت‌های متقدم به مناقصه باید دارای تجربه و توانمندی لازم برای ارائه این سرویس با کیفیت و بها مناسب باشند. ایرانسل اعتقاد دارد که ایجاد راحتی و سهولت برای پرسنل خود از اهمیت بسیاری برخوردار است و برای همین تمام تلاش خود را برای انتخاب بهترین شرکت در این زمینه انجام خواهد داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، از تمامی شرکت‌های فعال در این زمینه، دعوت می‌شود تا ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، با ثبت‌نام در «سامانه مدیریت تأمین ایرانسل» به نشانی sourcing.irancell.ir، (https://sourcing.irancell.ir/) پیشنهادهای خود را طبق اطلاعات مندرج در اسناد مناقصه مربوطه، بارگذاری کنند.
در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، از طریق ایمیل callforbids@mtnirancell.ir یا شماره تماس ۰۹۳۵۲۰۰۰۷۸۷ با ما در ارتباط باشید.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید