شرایط جالبی که ایتالیایی‌ها برای حضور سردار آزمون در رُم تعیین کردند

  • توسط: admin


شرط‌های ایتالیایی‌ها برای حضور سردار آزمون در رم ممکن است شامل مواردی نظیر تجربه و مهارت‌های وی در سرمایه‌گذاری یا رهبری، آمادگی برای همکاری با تیم‌های محلی و ایتالیایی، داشتن شهرت و اعتبار کافی در صنعت مورد نظر، تعهد به احترام فرهنگ و آداب محلی، تسلط بر زبان ایتالیایی به میزان کافی، و تایید اهمیت و ترجیح دادن به روابط فرهنگی و اقتصادی بین کشورها می‌باشد. این شرایط ممکن است برای حضور و همکاری با سردار آزمون در ایتالیا مورد نیاز باشد و مقامات ایتالیایی ممکن است از وی درخواست کنند تا این شرایط را برآورده کرده و اقدامات لازم را انجام دهد تا به خوبی و با احترام در این کشور مورد پذیرش قرار گیرد.

به گزارش آدرینبه نقل از مهر، سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در تیم رم توانسته عملکرد خوبی داشته باشد و در بازی با بولونیا در هفته سی و سوم که با شکست ۳ بر یک رم همراه بود توانست تنها گل تیمش را وارد دروازه حریف کند.

سایت «romapress» خبر داد: مدیران باشگاه رم از عملکرد و تعهد مهاجم ایرانی خود فوق‌العاده راضی هستند و در ماه‌های اخیر تماس‌هایی را با مدیران باشگاه بایرلورکوزن بر قرار کرده‌اند تا مذاکره بابت دائمی کردن قرارداد آزمون را آغاز کنند. همچنین «دنیله دروسی» سرمربی رم از احتمال ماندن سردار آزمون بسیار خوشبین است.

با این حال آینده ماندن آزمون در رم گرو به حضور این تیم در لیگ قهرمانان اروپا برای فصل آینده است. رم برای آزادسازی آزمون باید ۵/‌‬ ۱۲ میلیون یورو به بایرلورکوزن پرداخت کند که در صورت صعود به اروپا این باشگاه آزادی مالی بیشتری خواهد داشت.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید