سقوط بی‌پایان: حادثه تراژیک مرد ۴۵ ساله در آبشاری در گلستان

  • توسط: admin


سقوط مرد ۴۵ ساله در آبشاری در استان گلستان اتفاقی ناگوار و تلخ بود که باعث ناراحتی و تأثر عمیق برای خانواده و دوستان این شخص شد. او در حالی که به همراه خانواده‌اش یک گشت قدرتمندی در منطقه برگزار می‌کردند، ناگهان در خور تصمیم گرفت به آبشار نزدیک شود و در ناحیه‌ای بسیار عمیق از آن سقوط کرد. تلاش‌های فوری و تلاش‌های پزشکان و نجات‌دهندگان برای نجات او بی‌فایده بود و متاسفانه این حادثه منجر به فوت او شد. این حادثه می‌تواند به عنوان یادآوری برای اهمیت رعایت ایمنی و احتیاط در هنگام تفریحات خانوادگی و گردشگری برای همه ما باشد. این موضوع نشان دهنده این است که باید همیشه کمال دقت را در همه اعمال و تصمیمات خود داشته باشیم تا از وقوع حوادث ناگوار جلوگیری کنیم.

به گزارش آدرینبه نقل از مهر، رضا حاجیلری اظهار کرد: عصر پنجشنبه سقوط آقا ۴۵ ساله از ارتفاع آبشار لوه را به پایگاه تنگراه گزارش دادند.

وی افزود: در پی این حادثه ۸ نفر از امدادگران را در قالب ۳ تیم به محل مورد نظر اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: به همراه این نیروها دو دستگاه خودرو نجات و یک دستگاه آمبولانس برای نجات جان فرد به محل رفتند.

وی افزود: فردی که دچار حادثه شد توسط تیم‌های جمعیت با استفاده از کارگاه‌های متعدد به بالادست و محل امن انتقال و تحویل آمبولانس اورژانس داده شد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید