هیجان و وضع بحرانی در دوربین: ویدیو اختصاصی از تهران

  • توسط: admin


وضعیت بحرانی در تهران!

با ورود به فصل تابستان و افزایش دما، وضعیت هوای پایتخت کشور، تهران، به مرز بحرانی رسیده است. آلودگی هوا به اندازه‌ای شدید شده که تاثیرات آن بر سلامتی شهروندان قابل نادیده‌گرفتن نیست. غلظت بالای ذرات معلق PM2.5 و PM10 باعث اختلال در تنفس، ایجاد حساسیت و بیماری‌های ریوی و قلبی شده است.

تدابیر اضطراری باید اتخاذ شود تا این بحران به کنترل درآید. افزایش استفاده از حمل و نقل عمومی، کاهش تردد خودروها، کنترل انباشته شدن زباله‌ها و افزایش فضای سبز تنها اقداماتی است که می‌تواند به بهبود وضعیت کمک کند.

دولت و مسئولان محلی باید از ابتدای مسئله علنی عمل کرده و برنامه‌های جامع برای مقابله با این بحران را اجرا نمایند. انجام اقدامات سریع و مؤثر، زندگی شهروندان تهران را از تهدیدات بهداشتی ناشی از آلودگی هوا نجات خواهد داد.

https://www.youtube.com/watch?v=70lGXCN8x-w

ویدیویی در شبکه های مجازی مبنی بر ایجاد صف طولانی پس از شنیدن خبر حمله به سمت پمپ بنزین بزرگراه یادگار منتشر شده است.  مدیر عامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی در واکنش به انتشار خبری در خصوص تشکیل صفهای طولانی در پمپ بنزین های تهران در پی حملات موشکی ایران به اسراییل اظهار داشت: ما مشکلی بابت تامین بنزین نداریم. موجودی سوخت جایگاهها و مخازن ذخیره تکمیل است.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید