پرچم فداکاری: مراسم تشییع پیکر شهدای سیستان در زابل فردا برگزار می‌شود

  • توسط: admin


فردا پیکر شهدای سیستان در زابل تشییع می‌شود

در مراسم تشییع پیکر شهدای سیستان که به عنوان یک نماد افتخار و شجاعت برای مردم ایران شناخته می‌شوند، هموطنان و خانواده‌های آنان به حضور خود در این مراسم افتخار می‌کنند. این مراسم برای گرامیداشت جان‌فشانی این شهدای گرانقدر و ارادت به آنان برگزار می‌شود. در این مراسم، با حضور مسوولان و شخصیت‌های مختلف کشور، افراد محلی و علاقمندان به زندگی و جانبازی این شهدای شجاع، یاد و خاطره آنان گرامی داشته و به ارزش‌های مقدس دفاع از وطن ایران ادای احترام می‌شود. این مراسم، با اجرای برنامه‌های مذهبی و فرهنگی، پیام‌هایی از وحدت و ایثارگری به جامعه ارسال می‌کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان اعلام کرد: ‌مراسم تشییع و خاکسپاری 5 شهید سرافراز انتظامی که در حمله تروریستی در شهرستان سیب سوران، به فیض شهادت نائل شده‌اند فردا پنجشنبه مورخه 23 فروردین‌ ماه ساعت 9 صبح در محل مصلی نماز جمعه شهرستان زابل برگزار و سپس پیکر پاک و مطهر این شهدا به زادگاهشان روستاها و شهرهای اطراف سیستان انتقال و به خاک سپرده خواهند شد.

از امت حزب الله و مردم شهید پرور سیستان دعوت می‌شود، با حضور پرشور خود در این مراسم موجب شادی ارواح مطهر شهدای والامقام و تسلی خاطر بازماندگان شوند.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید