تراکتورهای آلومینیومی: قدرت و سبکی در یک آلیاژ

  • توسط: admin


تراکتورها از جمله وسایل حمل و نقلی هستند که بعضا از آلومینیوم به عنوان جزء اصلی و غیر قابل جایگزین آنها استفاده می‌شود. آلومینیوم به عنوان یک فلز سبک و قوی شناخته شده است که بسیار کارا و سازگار با محیط زیست است. استفاده از آلومینیوم در ساخت قطعات تراکتورها باعث کاهش وزن و افزایش کارایی و کاربرد آنها می‌شود. این فلز همچنین دارای خواص مقاومت به خوردگی و دمای بالا است که منجر به افزایش دوام و عمر مفید تراکتورها می‌شود. با توجه به این خواص، تراکتورهای ساخته شده از آلومینیوم به عنوان جزء اصلی، علاوه بر افزایش کارایی و کاهش مصرف سوخت، قدرت و عمر طولانی‌تری را به کاربران خود ارائه می‌دهند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا،   تراکتور و آلومینیوم اراک در جریان هفته بیست‌ودوم لیگ‌برتر از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (دوشنبه) به میزبانی ورزشگاه یادگارامام (ره) به مصاف هم خواهند رفت.
بر این اساس پاکو خمس، حسین پورحمیدی، عارف آقاسی، سعید کریم‌آذر، سید محمد حسینی، سیامک نعمتی، محمد نادری، صفا هادی، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، مهدی هاشم نژاد و رحمان جعفری را به میدان می‌فرستد.
در نقطه مقابل مجتبی حسینی، احمدگوهری، احسان قهاری، امیر نوری، مهدی لیموچی، امین جهان‌کهن، سید مهران موسوی، یونس اکبرپور، عارف حاجی عیدی، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه، محمد مهدی لطفی را در ترکیب اصلی تیمش قرار داده است.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید