نجات یک گردشگر ۳۳ ساله از ارتفاعات کاظم خان: داستان تیراندازی قهرمانانه با فیلم اختصاصی

  • توسط: admin


نجات گردشگر ۳۳ ساله از ارتفاعات کاظم خان

یک گردشگر ۳۳ ساله که در حال تفریح در منطقه زیبای کاظم خان بود، دچار حادثه‌ای شد که موجب گرفتار شدن در ارتفاعات بلند شد. با تلاش و همکاری تیم‌های امداد و نجات، او با موفقیت از این موقعیت پرخطر نجات پیدا کرد. این نجاتگران با تلاش و قدرت مذهبی‌شان موفق به دریافت او و انتقال به امان شدند.

این حادثه نشان‌دهنده مهمیت دسترسی به تیم‌های نجات در مناطق پرخطر و صعب‌العبور است. تلاش‌های نجاتگران در این حوادث نه تنها زندگی گردشگران و مسافران را نجات می‌دهد، بلکه پیامی از امید و توجه به ارزش حیات و امانت به دیگران را نیز انتقال می‌دهد.

این نوع اتفاقات نشان‌دهنده اهمیت رعایت ایمنی و احتیاط‌های لازم در محیط‌های خطرناک و وحشی می‌باشد. این فیلم موجب تأمل ویژه در اهمیت امانت و مسئولیت اجتماعی ما نسبت به یکدیگر می‌شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین، حمید محبوبی مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی اظهار کرد: ساعت ۱۷:۰۸ یکشنبه ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۳؛ در ارتفاعات کوه کاظم خان داشی ارومیه یک گردشگر از مسیر خود خارج و توانایی برگشت به پایین کوه را نداشت.
محبوبی افزود: تیم پایگاه امداد و نجات بین شهری شهید افشارجو (گردنه قوشچی) بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.
وی اضافه کرد: تیم امداد و نجات پس از پیمودن مسیر کوه کاظم خان داشی و دسترسی به کوهنورد گرفتار شده در زیر تخته سنگ و محل صعب العبور وی را به مکان امن انتقال دادند.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید