آخرین دوره محتوای شگفت‌انگیز ویستامدیا در شبکه نمایش خانگی

  • توسط: admin


توضیحات:

تازه‌ترین تاک‌شوی تولیدی ویستامدی با نام “برنامه تازه” در شبکه نمایش خانگی به پخش رسیده است. این برنامه بر پایه موضوعات مختلفی از جمله سیاست، اقتصاد، فرهنگ و هنر، ورزش و جامعه تولید شده و با استفاده از روش‌های خلاقانه و نوآورانه تلاش می‌کند تا مخاطبان را به تفکر و گفت‌وگو تحریک کند.

در این برنامه، مجریان ماهر و معتبری با حضور مهمانان مطرح و دستیاران جوان و با استعداد به بررسی مسائل روز و ارائه نقاط نظرهای مختلف می‌پردازند. هدف اصلی این برنامه، ارتقاء سطح فرهنگی و آگاهی عمومی جامعه از طریق گفتگو و تبادل اندیشه است.

با توجه به محتوای جذاب و فوق‌العاده این برنامه، انتظار می‌رود که مخاطبان بیشتری به تماشای آن رویا داشته باشند و از آن لذت ببرند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از  روابط عمومی ایرانسل، ویستامدیا با رویکرد جدید تولید محتوا و ایجاد حلقه واسط بین توزیع‌کننده محتوا و مجموعه‌های تولید محتوا، بازوی ایرانسل در تولید محصولات ویدیویی است که به تازگی برنامه کمدی «عیدی HD»، به کارگردانی امین کفاش‌زاده و اجرای امیرحسین قیاسی را به شبکه نمایش خانگی آورده است.
این سریال، یک برنامه گفت‌وگومحور و سرگرم‌کننده با ماهیت کمدی است که در ۱۰ قسمت تولید شده و در آن، امیرحسین قیاسی در فضایی جدید و جذاب، به گفت‌وگو با مهمان‌های برنامه می‌نشیند. مهمان‌های این برنامه نیز از میان چهره‌های شاخص و خبرساز هنری و فضای مجازی انتخاب شده‌اند تا به هر چه بیشتر جذاب شدن این تاک‌شو، کمک کنند.
برنامه «عیدی HD»، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هر هفته، از پلتفرم‌های فیلیمو، فیلم‌نت و روبیکا، برای علاقه‌مندان پخش می‌شود.
همچنین ایرانسل با هدف حمایت از کسب‌وکارهای دیجیتال و تسهیل دسترسی مشترکان خود به محتواهای فرهنگی و هنری، علاوه بر سرمایه‌گذاری در روبیکا، همکاری‌هایی را با پلتفرم‌های نمایش خانگی فیلیمو و فیلم‌نت رقم زده تا  کاربران بدون نیاز به پرداخت هزینه اشتراک این دو سرویس‌، محتواهای اشتراکی این دو پلتفرم را با نرخ تمام‌بهای اینترنت تماشا کنند.
«ویستامدیا» در راستای ارائه بستر و محتوای صوتی و تصویری و مشارکت با پلتفرم‌های داخلی، به عنوان مجموعه تولید سرگرمی‌های دیجیتال ایرانسل تعریف شده و از پروژه‌های موفق مورد حمایت ایرانسل محسوب می‌شود. این پروژه تاکنون با ۳۰ پلتفرم داخلی قرارداد بسته و به افزایش ترافیک ماهانه داخلی کمک کرده است. ساخت چند رئالیتی‌شو و داشتن استودیوی اختصاصی تولید محتوا و دوبله از دیگر فعالیت‌های ویستامدیا است که در راستای سند توسعه ایرانسل در حوزه تولید محتوا تعریف شده است.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید