کارگردان Resident Evil Requiem گیم‌پلی بازی را به ‌Revelations تشبیه کرد

  • توسط: admin


کارگردان بازی Resident Evil Requiem پس از معرفی بزرگ این اثر در مراسم The Game Awards 2025، جزئیات تازه‌ای درباره گیم‌پلی و ساختار بازی ارائه کرد. کپکام از زمان رونمایی این اثر اطلاعات کمی منتشر کرده بود و قابل بازی بودن «لیان کندی» به عنوان مهم‌ترین راز پروژه باقی مانده بود. اگرچه شایعاتی درباره این موضوع وجود داشت اما اکنون با تایید رسمی لیان، کارگردان بازی «آکیفومی ناکانیشی» اطلاعات بیشتری درباره تفاوت تجربه دو شخصیت اصلی افشا کرد.

ناکانیشی در مصاحبه جدید خود تاکید کرد که «در بخش گیم‌پلی، قسمت‌های قابل بازی شخصیت‌های گریس و لیان تقریبا به طور مساوی تقسیم شده‌اند» و ساختار روایت شباهت زیادی به بازی Revelations دارد. بر اساس توضیحات، لیان چندان برای فضای ترسناک آماده نیست و مراحل او روی اکشن شدید و هیجان‌انگیز تمرکز دارد؛ در حالی که بخش‌های گریس روی ترس و اتمسفر سنگین بنا شده‌اند. سازندگان هم تاکید کرده‌اند که تمایز میان این دو تجربه بیش از هر زمان دیگری احساس خواهد شد و بازیکنان با هر سوئیچ بین شخصیت‌ها، گویی وارد یک بازی جدید با فضایی کاملا متفاوت می‌شوند.

به گفته ناکانیشی، بخش‌های لیان حس امنیت بیشتری دارند و پلیر زمانی که دوباره کنترل گریس را به‌دست می‌گیرد، مجددا احساس ترس خواهد کرد. او ساختار بازی را «به‌صورت آگاهانه مبتنی بر ترس» طراحی شده توصیف کرد تا تعادل میان اکشن و وحشت تجربه‌ای خاص خلق کند. همچنین ناکانیشی تاکید کرد که تجربه جابه‌جایی میان دو سبک متفاوت مانند «پریدن در آب سرد پس از حمام داغ» است.

در اخبار مرتبط اعلام شده است که ریمیک Resident Evil Code Veronica و Zero برای سال‌های ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ برنامه‌ریزی شده‌اند. افزون بر این، احتمال دارد بازی Requiem دارای شخصیت قابل بازی دیگری هم باشد که هنوز معرفی نشده است.

بازی Resident Evil Requiem با تمرکز بر روی تفاوت‌های گیم‌پلی میان شخصیت‌های لیان و گریس، نوید تجربه‌ای تازه و متنوع را به طرفداران این سری می‌دهد.

۵۰ انیمیشن برتر تاریخ که به رویاهایتان جان می‌دهند

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید