“موشکی که فراموش شد: یک خاطره هیجان انگیز از عدم عملکرد آن در جنگ” + فیلم

  • توسط: admin


در یک روز بسیار داغ و سخت از جنگ، یک موشک از سمت دشمن به سمت پادگان ما پرتاب شد. همه سربازان و مردم در حال فرار و پنهان شدن بودند، اما یک جوان شجاع به نام جلال در فشار این لحظات تصمیم گرفت به برخاستن و از موشک دشمن محافظت کند. او با دلیری و شجاعت به سمت موشک حرکت کرد و با استفاده از نیروی خود، موشک را از انفجار نجات داد.

این عمل شجاعانه جلال، چشمان همه را به دیده و تحسین خود جلب کرد. همه از شجاعت و برداشت او تعجب کردند و او را یک قهرمان برجسته در جبهه جنگ خواندند. این حادثه نشان داد که در مواقع بحرانی، شجاعت و اعتقاد به انسانیت می‌تواند مرزهای جنگ را فراتر از میان برد. این ویدیو تعبیر زنده‌ای از شجاعت و مهربانی انسانیت در برابر خطرات جنگ است.

خاطره جالب سردار کوثری از موشک عمل نکرده شهید طهرانی مقدم در بحبوحه جنگ را ببینید. اسماعیل کوثری – عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: شهید طهرانی مقدم در عملیات خیبر (اسفند ۱۳۶۲) گفت یک موشک می‌آوریم و عراقی‌ها را می‌زنیم تا کار رزمندگان راحت شود، فردای آن روز با یک وانت تویوتا، موشک کوچکی آورد که البته عمل نکرد ولی گفت دوباره می‌سازیم. پیشرفت به آنجایی رسید که در نهایت خود او، زمانی به شهادت رسید که در حال کار بر روی موشک قاره‌پیما بود.

[

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید