برخاست روزافزون ارتش اشغالگر صهیونیستی به مناطق مرزی لبنان

  • توسط: admin


حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مرزی لبنان از یک سری اقدامات نظامی است که توسط نیروهای اسرائیل صورت می‌گیرد و هدف آن تخریب زیرساخت‌ها و کشتار غیرنظامیان است. این حملات بیشتر اوقات به دلیل ادعای وجود تهدیدات امنیتی از سوی حزب‌الله لبنان اعلام می‌شود. از شناخته شده‌ترین عملیات نظامی صهیونیستها به مناطق مرزی لبنان می‌توان به حملات هوایی و بمب‌های پهپادی، حضور نیروهای نظامی در مرزها، انتقال اسرائیلی‌ها به پناهگاه‌ها و قصد تهدید به اقدامات نظامی در این مناطق اشاره کرد. این اقدامات منجر به آسیب‌های جدی برای زندگی مردم محلی، تخریب ساختارهای عمومی و شیوه زندگی مردم این مناطق می‌شوند و برای امنیت و استقرار صلح در منطقه بسیار ضروری به نظر می‌رسند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، این ارتش امروز جمعه منطقه «عیتا الشعب» و شهرک «میس الجبل» را در جنوب لبنان مورد حمله قرار داد.
در همین راستا، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد امروز مواضعی را در لبنان از جمله یک ساختمان نظامی حزب‌الله و یک سکوی شلیک موشک حزب‌الله را هدف گرفته است.
پیش از این هم در حمله جنگنده‌های متخاصم رژیم صهیونیستی به حومه شهر «طیر حرفا» قهوه‌خانه‌ای در شهر الناقوره را هدف قرار داد که ۴ شهید و ۶ زخمی برجای گذاشت.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید