آیا مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس منتظر لغو است؟

  • توسط: admin


مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ در پاریس، یکی از مراسم مهم و چشمگیر در تاریخ المپیک است که هر چهار سال یکبار برگزار می‌شود. این مراسم با حضور و اجرای هنرمندان برجسته و برنامه‌های متنوع و شگفت‌آور، زمینه‌ای برای نشان دادن نیروی و تلاش و همبستگی ملت‌های مختلف فراهم می‌کند. اما با توجه به شرایط جهانی و ویروس کرونا، احتمال لغو یا تغییر در مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ وجود دارد. این تصمیم احتمالا براساس سلامتی و امنیت شرکت کنندگان و مردم عمومی اتخاذ خواهد شد. درصورتی که افتتاحیه لغو شود، سازمان المپیک و میزبان اصلی (فرانسه) اقدامات جایگزینی نیز ممکن است انجام دهند تا ارتباط و پیوند بین ملل را حفظ کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از  تسنیم، اداره کل امنیت داخلی فرانسه نگران احتمال وقوع یک حمله تروریستی در مراسم افتتاحیه المپیک تابستانی 2024 پاریس است. قرار بود جرالد دارونین، رئیس وزارت امور داخلی فرانسه، با نمایندگان سرویس‌های ویژه درباره برگزاری مراسم افتتاحیه این رقابت‌ها گفت‌وگو کند.
گزارش شده که تهدید تروریستی در فرانسه در پس زمینه حمله تروریستی در تالار شهر کروکوس در منطقه مسکو که چند روز پیش رخ داد، بسیار زیاد است. سرویس اطلاعاتی معتقد است که روش فعلی رژه ورزشکاران در رودخانه سن خطرات زیادی را به همراه دارد. تغییر روش این رویداد یا لغو مراسم افتتاحیه المپیک که قرار است 26 جولای (5 مرداد) برگزار شود، در حال بررسی است.
المپیک 2024 از 26 جولای تا 11 آگوست 2024 (5 تا 21 مرداد) در پاریس برگزار می‌شود.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید