افتخار داشتن ۵ میلیون یورو کمتر ارزشی زیبا از لیونل مسی

  • توسط: admin


کاهش 5 میلیون یورویی ارزش لیونل مسی، پدیده ورزشی بارسلونا و کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین، یکی از موضوعات مهم در دنیای ورزش است. اصطلاحاً به‌صورت مادی و قابل سنجش، کاهش عظیمی در ارزش و قدرت تجاری این بازیکن برتر به‌نظر می‌رسد.

در سال‌های اخیر، به دلیل مسائل مالی و اقتصادی که بر اثر شیوع ویروس کرونا و شرایط جهانی آنجا پدید آمده، تیم‌ها و شرکت‌های ورزشی با مشکلات مالی مواجه شده‌اند. بنابراین، کاهش 5 میلیون یورویی ارزش لیونل مسی ممکن است ناشی از این شرایط اقتصادی باشد.

این موضوع بیشتر برای طرفداران و دنیای ورزش، خبری غم‌انگیز است زیرا مسی به‌عنوان یکی از برترین بازیکنان تاریخ فوتبال معروف است و ارزش بالایی در بازار بازیکنان دارد. این موضوع نشان‌دهنده اهمیت مسائل اقتصادی و مالی در صنعت ورزش و همچنین تأثیر آن در تعیین ارزش بازیکنان برتر است.

به گزارش آدرینبه نقل از تسنیم، ارزش نقل‌وانتقالات لیونل مسی آرژانتینی پنج میلیون یورو کاهش یافته و اکنون به ۳۰ میلیون یورو رسیده است. ترانسفرمارکت روز دوشنبه یک به‌روزرسانی برای رتبه‌بندی خود در لیگ برتر فوتبال آمریکا (MLS) منتشر کرد.
با وجود کاهش ارزش، مسی که برای اینتر میامی بازی می‌کند، همچنان گران‌ترین بازیکن MLS است.
رتبه دوم لیست گران قیمت‌ترین بازیکنان MLS را تیاگو آلمیدا هموطن مسی که برای آتلانتا یونایتد بازی می‌کند (۲۷ میلیون یورو) به خود اختصاص داده است. نفر سوم آن نیز مهاجم اورلاندو سیتی و تیم ملی اروگوئه، فاکوندو تورس (۱۴ میلیون یورو) است.
 هم‌تیمی‌های مسی در اینترمیامی و بازیکنان پیشین بارسلونا، جوردی آلبا و سرخیو بوسکتس هم با کاهش ارزش مالی خود به مبلغ ۲.۵ میلیون یورو مواجه شدند.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید