آغاز پاییز شادی و کمک‌رسانی توسط امداد کرمان موتور

  • توسط: admin


طرح نوروزی امداد کرمان موتور برنامه‌ای است که به منظور کمک به خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده در استان کرمان اجرا می‌شود. این طرح هر ساله در فصل بهار و نزدیکی جشن نوروز به اجرا درآمده و اهداف اجتماعی و انسانی بزرگی را در پی دارد.

در این طرح، مواد غذایی، لباس، اسباب بازی و کالاهای اولیه مورد نیاز خانواده‌های محروم توزیع می‌شود. هدف اصلی این طرح، ایجاد لحظات خوشایند برای افرادی است که با مشکلات اقتصادی و اجتماعی روبرو هستند و به نحوی کمک به رفع برخی از مشکلاتشان می‌شود.

طرح نوروزی امداد کرمان موتور با حمایت‌های مالی و معنوی افراد خیریه و همچنین همکاری دولتی و غیردولتی اجرا می‌شود و باعث شادابی و خوشبختی بسیاری از خانواده‌ها می‌شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین، خودروهای امدادی کرمان موتور در نوروز ۱۴۰۳ در ۱۲۰ نقطه از راه های مواصلاتی و شهرهای ایران مستقر خواهند بود. اعزام تکنسین‌های متخصص امدادی به مناطق و جاده‌های مواصلاتی پرتردد و استقرار کارشناسان پشتیبان در نمایندگی‌های سراسر کشور و  دفتر مرکزی (شامل کارشناسان فنی و مهندسی ، گارانتی ، انبار قطعات یدکی و پشتیبان مرکز تماس امداد خودرو) از دیگر اقدامات انجام شده جهت ارائه خدمات مطلوب به مشتریان و اطمینان خاطر به ایشان در سفرهای نوروزی می باشد.
خدمات ارائه شده به مشتریان کرمان موتور شامل خدمات تعمیراتی، خدمات جابجایی و کمک به رانندگان در صورت بروز حادثه در جاده‌ها است. همچنین خدمات سرویس در محل در ایام نوروز فعال و مالکان خودروهای کرمان موتور می توانند با مراجعه به سایت بم خودرو و یا امدادخودرو کرمان نسبت به گرفتن نوبت اقدام کنند. گفتنی است راه‌های ارتباطی شرکت از طریق سایت این شرکتhttps://www.bamkhodro.comیا صفحه امداد کرمان موتورhttps://emdad.kermanmotor.com  و همچنین با شماره تماس ۰۲۱۴۲۷۲۴ مقدور است. همچنین اپلیکیشن این شرکت از طریق سایت شرکت کرمان موتور یا سایت مایکت قابل دانلود است.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید