رکورد جدید رونالدو در دنیای فوتبال – خبر اقتصاد آنلاین

  • توسط: admin


کریستیانو رونالدو، ستاره فوتبال پرتغالی و بازیکن تیم یوونتوس، با دستاورد بارزی در دوره های مختلف بازی فوتبال، اخیراً به عنوان رکورددار تاریخ فوتبال شناخته شد. او توانست با یک گل پرشور و زیبا، به عنوان بازیکنی که بیشترین گلهای جهانی در بازی‌های بین المللی را زده است، ثابت کند. این دستاورد بی‌نظیر، نشان از استعداد فوق العاده و تلاش بی وقفه او در رسیدن به رتبه برتر دارد. همچنین این موفقیت باعث افتخار و خوشحالی برای هواداران و طرفداران این بازیکن بزرگ و حرفه‌ای شده است. این توانایی منحصر به فرد و جذابیت که رونالدو در زمینه فوتبال دارد، او را به یکی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین بازیکنان تاریخ تبدیل کرده است.

به گزارش اقتصادآنلاین ، فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال (IFFHS) اعلام کرد: برد النصر برابر العین شمار پیروزی‌های رونالدو در رقابت‌های باشگاهی را به ۶۷۵ رساند و در کنار ۱۲۵ برد ملی با پیراهن پرتغال، شمار بردهای این بازیکن در مجموع به ۸۰۰ رسید.
این ستاره دنیای فوتبال ۳۱۶ پیروزی در زمان حضور در رئال مادرید اسپانیا، ۲۱۴ پیروزی با پیراهن منچستریونایتد و ۹۱ برد هم با تیم یوونتوس به دست آورده است و تاکنون با تیم النصر هم ۵۴ پیروزی کسب کرده است.
 این بردها برای رونالدو منجر به عناوین ارزشمندی مانند ۵ عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، ۳ قهرمانی لیگ برتر انگلیس، ۲ قهرمانی لالیگا و ۲ عنوان قهرمانی سری آ شده است.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید