نمایش فوق‌العاده خودروی جدید وارداتی با شاسی بلند و قدرتمند!/ راز و رمز موفقیت تو را در این عکس خواهیم گشود!/ مشخصات فنی این غول سواری را از دست ندهید!

  • توسط: admin


要让读者了解一辆新进口的越野车,标题上写着“新进口的越野车曝光/超大底盘! + 技术规格”,接着在200字内用波斯语写一段说明。在这辆车的照片中,显示了庞大的车身和强壮的外观,这辆越野车看起来非常霸气和耐用。从技术规格上来看,它配备了强大的引擎和耐用的底盘,适合在各种路况下行驶。这辆车有着出色的悬挂系统和高质量的轮胎,为驾驶者提供了舒适的驾驶体验。另外,它还配备了先进的安全系统和豪华舒适的内饰,为乘客创造了一个优雅而舒适的乘坐环境。总体来说,这辆新进口的越野车不仅外观酷炫,而且性能卓越,是一款非常实用和实惠的越野车型。

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از عصر ایران،  هوندا CR-V یکی از کراس‌اوورهای میان‌رده محبوب و پرفروش در بازار جهانی است که حضور کوتاهی نیز در بازار ایران داشت. این خودرو رقیب جدی تویوتا RAV ۴ در بازار خودرو جهان محسوب می‌شود.
 اکنون یک شرکت جدید تصمیم گرفته است تا هوندا CR-V را به همراه هوندا ZR-V به بازار ایران عرضه کند. این شرکت آذریوردسال نام دارد و دو مدل کراس‌اوور هوندا را به عنوان خودروهای وارداتی جانبازان وارد سامانه یکپارچه کرده است.
مشخصات هوندا CR-V
هوندا سی آر وی به عنوان یک کراس‌اوور میان‌قامت، به پیشرانه دو لیتری تنفس طبیعی مجهز خواهد بود. این پیشرانه حداکثر ۱۴۸ اسب‌بخار قدرت و ۱۸۹ نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. گیربکس اتوماتیک از نوع CVT نیز وظیفه انتقال قدرت را در این کراس‌اوور برعهده دارد. نسخه‌های وارد شده از هوندا CR-V به ایران، مجهز به موتور هیبریدی خفیف خواهند بود. خوشبختانه این کراس‌اوور با سیستم تمام چرخ محرک یا AWD به بازار ایران می‌آید و تا حدی قابلیت بیراهه نوردی خواهد داشت.

شتاب صفر تا صد هوندا سی آر وی وارداتی بازار ایران به صورت رسمی ۹.۵ ثانیه اعلام شده است. این کراس‌اوور با فاصله بین محوری ۲.۷ متر و حجم صندوق ۵۷۹ لیتر، گزینه مناسبی برای سفرهای خانوادگی محسوب می‌شود.
دیگر خودرو وارداتی جدید از برند هوندا، کراس‌اوور هوندا ZR-V است. این خودرو نیز با پیشرانه مشابهی به بازار ایران می‌آید که همان موتور هیبریدی خفیف دولیتری است. این پیشرانه در هوندا ZR-V راندمان کمتری نسبت به برادر بزرگترش تولید می‌کند. حداکثر راندمان این خودرو ۱۴۳ اسب‌بخار قدرت و ۱۸۶ نیوتن‌متر گشتاور است.
گیربکس اتوماتیک CVT نیز وظیفه انتقال قدرت را در این خودرو برعهده دارد. ابعاد هوندا ZR-V نسبت به هوندا CR-V کوچکتر است. به طور مثال فاصله محوری این کراس‌اوور ۲.۶ متر است و صندوق بار آن نیز ۳۸۰ لیتر حجم دارد. با این حال وزن کمتر باعث شده است تا هوندا ZR-V چابک‌تر باشد. شتاب صفرتاصد این خودرو به صورت رسمی هشت ثانیه اعلام شده است.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید