حقوق معلمان؛ خبری که همه انتظارش را داشتند

  • توسط: admin


آخرین اخبار در خصوص پرداخت حقوق معلمان و حق التدریس به عنوان یکی از موضوعات مهم و حساس در حوزه آموزش و پرورش، مورد توجه و جدیت قرار گرفته است. این موضوع که تاثیر بسزایی بر کیفیت آموزش و پرورش کشور دارد، باعث شده است تا هرگونه تاخیر یا مشکلی در پرداخت حقوق معلمان و حق التدریس، بازتابهای منفی بر عملکرد سیستم آموزشی داشته باشد. از این رو، دولت و مسئولان ذیربط به منظور ارتقای موضوع، تلاش می‌کنند تا با قراردادن اهمیت لازم بر این موضوع، به بهبود وضعیت مالی معلمان و ارتقای کیفیت آموزش و پرورش کشور کمک کنند. این اقدامات می‌تواند به حفظ حقوق معلمان، افزایش میزان توجه به حوزه آموزش و پرورش و ایجاد شرایط مطلوب برای رشد و توسعه یادگیری دانش‌آموزان منجر گردد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، محمدصالح جوکار در جلسه علنی امروز در تذکری به وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان برنامه و بودجه، گفت: ۶ ماه از سال تحصیلی می گذرد و حقوق معلمان حق التدریس و خرید خدمات پرداخت نشده است، علت این موضوع چیست؟ برخورد این چنینی با معلمان درست نیست.
وی در تذکر دیگری بیان کرد: آیا افزایش قیمت ارز و گرانی کالاها در آستانه ماه مبارک رمضان، پاداش مردم برای مشارکت در انتخابات بود؟
جوکار در پایان گفت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شأن مردم در طرح فجرانه کالابرگ را مورد توجه قرار دهد لذا اول زیرساخت ها را آماده کنید بعد نسبت به اجرای کالابرگ اقدام کنید.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید