تدبیر رهبر کره شمالی برای جنگ: آماده به انتظار بمانید

  • توسط: admin


دستور ویژه رهبر کره شمالی، کیم جونگ اون، به نیروهای نظامی و دولتی کشورش برای آماده شدن در برابر هرگونه تهدید و جنگ تخاصمی داده شده است. این دستور برای افزایش آمادگی نیروهای نظامی و تقویت دفاع کشور صادر شده است.

رهبر کره شمالی در این دستور خصوصی، اهمیت برنامه‌های نظامی و تمرکز بر پیشرفت تکنولوژی نظامی را تأکید کرده است. او به نیروهای نظامی خود دستور داده که به تدارکات نظامی و آموزش‌های لازم برای مواجهه با هرگونه تهدید بپردازند و در صورت لزوم به آماده شدن برای جنگ اقدام کنند.

این دستور نشان‌دهنده برنامه‌ریزی دقیق و دیدگاه تنگ‌نظرانه رهبر کره شمالی در خصوص تقویت نیروهای نظامی و پیشگیری از هرگونه حمله یا تهدید خارجی است. این تدابیر، به منظور حفظ امنیت و استقلال کشور و پیشگیری از هرگونه حمله محتمل، اتخاذ شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، در شرایطی که رزمایش نظامی مشترک آمریکا و کره جنوبی تنش‌ها در منطقه را تشدید کرده است، رهبر کره شمالی از ارتش خواسته که خود را برای «یک جنگ واقعی» آماده کنند.
خبرگزاری دولتی کره شمالی روز پنجشنبه گزارشی درباره بازدید کیم جونگ اون از یک تاسیسات نظامی ارتش منتشر کرد و نوشت که او از نزدیک در جریان آمادگی ارتش برای مقابله با تهدیدات قرار گرفته است.
این رسانه اشاره دقیقی به مکان این تاسیسات نکرد، اما خبر داد که بازدید رهبر کره شمالی روز دوشنبه انجام شد و او گفت که ارتش باید خود را برای جنگ آماده کند. کیم تصریح کرد که «ارتش ما باید به طور پیوسته تمرینات جنگی واقعی را با هدف بهبود سریع قابلیت‌های رزمی خود برای آمادگی کامل جنگ تشدید کند».

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید