تهران با دوباره برفی مهیا به پذیرایی می‌شود

  • توسط: admin


اخبار خوش‌هواشناسی همواره دل‌های مردم را شاد می‌کند و خبری از برف‌بارانی در تهران که در راه است، از جمله این خبرهاست. برف بارانی که به تهران فرصتی برای تجربه لحظات دیدنی و شگفت‌آوری فراهم می‌کند. آن لحظاتی که تمام شهروندان با عشق و هیجان از تپه‌ها به خیابان‌ها فرود آیند و لذت برف و زمستان را در کنار یکدیگر تجربه کنند. این خبر، آنقدر که ممکن است برای کسانی که به شهر دوست‌داشتنی تهران خاتمه می‌دهند، باعث شادی و شادمانی می‌شود. اگرچه بماند که این خبر، شاید برای برخی از افراد ممکن است دشوار و دردناک باشد ولی همه می‌توانند از طبیعت برف و زمستان لذت برده و هیجان و سرزندگی برف را تجربه کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران، امروز تا صبح پنجشنبه (۱۶ تا ۱۷ اسفندماه) آسمانی کمی ابری تا نیمه ابری، گاهی با وزش باد ملایم و در نواحی پرتردد شهری در بعضی ساعات همراه با غبار محلی، انباشت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.
از بعد از ظهر پنجشنبه تا روز جمعه (۱۷ تا ۱۸ اسفندماه) در بعضی ساعات به‌ویژه پنج شنبه شب افزایش ابر، در پاره‌ای نقاط بارش پراکنده و وزش باد و در ارتفاعات بارش باران و برف و مه مورد انتظار است.
از اواخر وقت روز شنبه (۱۸ اسفندماه) با ورود سامانه جدید بارشی، موج جدید بارشها از سمت شمال غرب و غرب استان به‌صورت بارش باران و برف آغاز خواهد شد.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، توچال با کمینه دمای ۱۳- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.
آسمان تهران فردا (۱۷ اسفندماه) نیمه ابری تا ابری، همراه با غبار صبحگاهی، از بعد از ظهر بارش پراکنده، در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد و طی ‌جمعه (۱۸ اسفندماه) قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر، در بعضی ساعت‌ها بارش پراکنده و وزش باد  با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید