شادی و لبخند به خانه شما می‌آید با دیجی‌کالا

  • توسط: admin


“لبخند به خانه می‌رسد” یک شعار سرآمد است که به معنای ایجاد شادی و خوشی در زندگی افراد است. این شعار با توجه به تنوع محصولات مختلف فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا، به اهمیت بخشیدن به رضایت مشتریان و ارائه خدمات بهتر اشاره دارد. از تکنولوژی‌های مدرن و نوآورانه در زمینه خرید آنلاین استفاده شده و ارتباطات اینترنتی بین مشتریان و فروشندگان بهبود یافته است. این شعار به معنای افزایش رضایت مشتریان از تجربه خریدشان و ایجاد یک محیط دوستانه و خوشایند در زمینه خرید محصولات است. به طور کلی، “لبخند به خانه می‌رسد” نشان‌دهنده اهمیت ارتباط انسانی و لحظات خوش در زندگی است که از طریق خرید آنلاین ایجاد می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین، شعار تازه دیجی‌کالا یعنی «لبخند به خانه می‌رسد» بازتابی از هویت و مرام این برند است که در ۱۷ سال گذشته در صدد پیاده‌سازی آن بوده است. دیجی‌کالا در این سال‌ها صرفا در پی ایجاد فضای مناسب برای خرید آنلاین کاربرانش نبوده، بلکه تلاش کرده تا در هر جنبه از کسب‌وکار و در ارتباطاتش با مشتریان، رضایت خاطر بیشتری برای آنان فراهم کند؛ رضایت خاطری که خود را در لبخندی که بر لب مخاطبان می‌نشیند نمایان می‌کند، همان لبخندی که همیشه در لوگوی دیجی‌کالا نیز حضور داشته است.

«لبخند به خانه می‌رسد» با توجه به جان و جوهره برند دیجی‌کالا و تغییرات تازه در استراتژی‌های آن انتخاب شده است. شعار دیجی‌کالا پیش از این «بررسی، انتخاب و خرید آنلاین» بود، اما این شعار تازه علاوه بر تاثیر گرم و خوشایندی که بر مخاطب می‌گذارد، هویت و داستان برند را به‌سادگی برای او روایت می‌کند. به نظر می‌رسد در ادامه مسیری که با انتخاب این شعار آغاز شده، باید منتظر تغییرات گسترده‌تری در استراتژی‌های ارتباطی دیجی‌کالا باشیم.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید