شرایط جدید در خصوص صدور دستگاه کارتخوان اعلام شد، همراه با جزییات کامل

  • توسط: admin


شرایط جدید صدور دستگاه کارتخوان به منظور بهبود روند پرداخت الکترونیکی در بازارها اعلام شد. طبق این شرایط جدید، فروشندگان می بایست دستگاه کارتخوان خود را از ارائه دهنده معتبری تهیه کنند و در اختیار داشته باشند تا بهترین تجربه پرداخت را برای مشتریانشان فراهم کنند. علاوه بر این، این دستگاه ها باید دارای تکنولوژی‌های امنیتی حداکثری باشند تا از سوءاستفاده و کلاهبرداری های ممکن جلوگیری شود. همچنین، مهم است که این دستگاه ها به روز رسانی شوند و با استانداردهای جدید پردازش اطلاعات سازگار باشند. این اقدامات جدید به منظور افزایش اعتماد مشتریان به سیستم پرداخت الکترونیکی انجام شده است و منجر به رشد و ارتقاء صنعت پرداخت الکترونیکی خواهد شد.

به گزارش اقتصادآنلاین ، طبق اعلام سازمان امور مالیاتی، اظهار نامه‌های مالیاتی دارای موعد مشخص است و مشاغل از اینکه در چه زمانی از سال باید اظهارنامه مالیاتی خود را تنظیم و تکمیل کنند اطلاع دارند. به طور معمول از سال‌های گذشته، افراد اظهار نامه‌های مالیاتی خود را در تیر ماه تکمیل و ثبت کرده‌اند و شرکت‌ها می‌توانند در ماه قبل از آن یعنی خرداد ماه نیز انجام دهند.
همچنین کسانی که دارای دستگاه کارتخوان هستند، پرونده مالیاتی دارند و در غیر این صورت، یعنی در صورت نداشتن پرونده مالیاتی، دستگاه کارتخوان برای هیچ کس صادر نمی‌شود.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید