رزرو آنلاین اقامت نوروزی برای فرهنگیان، اینبار با جزئیات بیشتر!

  • توسط: admin


فرصت تابستان برای استراحت و تفریح از تلاش‌های سال تحصیلی، بهترین زمان برای برنامه‌ریزی سفرها و گشت‌وگذارهایی خاص می‌باشد. بافت‌های فرهنگی و تاریخی کشورمان از مکان‌های بی‌نظیری برای تجربه و یادگیری ارزش‌های فرهنگی بهره‌ور است. به منظور تقدیر از زحمات و تلاش‌های نهایتا فرهنگیان کشور، رزرواسیون اینترنتی اسکان نوروزی فرهنگیان با شروع ثبت نام از تاریخ 15 دی ماه آغاز می‌شود. این برنامه منحصر به فرد، با امکانات باورنکردنی و قیمت مناسب، فرصتی عالی است که فرهنگیان در آغاز بهار بتوانند از تعطیلات لذت ببرند و استراحتی مستحق را تجربه کنند. برای اطلاعات بیشتر و رزرواسیون اینترنتی به سایت رسمی واحد مربوطه مراجعه نمایید.

مقدم زاده با بیان اینکه فرهنگیان می‌توانند برای ایام عید از مراکز اقامتی ویژه فرهنگیان استفاده کنند گفت: برای استفاده از این مراکز، فرهنگیان می توانند از۲۰ اسفند ۱۴۰۲ با ورود به سامانه متمرکز اسکان به آدرس Eskan.medu.ir نسبت به رزرو اینترنتی مراکز اسکان نوروزی اقدام کنند.
وی از آمادگی ۶۱ هزار و ۴۵۱ کلاس درس و ۴۲۴ مرکز آموزشی و رفاهی برای پذیرش فرهنگیان در ایام نوروز خبر داد.
مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه فرآیند پذیرش حضوری فرهنگیان در مراکز اسکان نوروزی هم زمان با آخرین روز فعالیت مدارس از ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ آغاز می‌شود افزود: ثبت نام حضوری تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید