آشکارسازی اولین تصویر گوشی Galaxy Z Flip 6 به شکل هیجان انگیز

  • توسط: admin


تصویر اولیه از گلکسی زد فلیپ 6 که به تازگی منتشر شده، نشان دهنده یک طراحی زیبا و خیره کننده است. این گوشی هوشمند از نظر ظاهری بسیار شیک و الگانت به نظر می رسد، با صفحه نمایشی بزرگ و پیشرفته که حاشیه های باریکی دارد و به واقعیت تمام نزدیک می شود. اطلاعات دیگری که از تصویر قابل استنتاج است، وجود یک دوربین جلویی بر روی صفحه نمایش که احتمالا به صورت شکاف یا نوتچ قرار گرفته، و نیز دو دوربین پشتی با چیدمان عمودی است. در مجموع، این تصویر تأیید می کند که گلکسی زد فلیپ 6 یک گوشی منحصر به فرد و خلاقانه با امکانات پیشرفته و ظاهری زیبا خواهد بود.

سامسونگ Galaxy Z Flip 6 تنها یک روز پس از انتشار تصاویری از نسخه فولد آن، در رندرهای جدید دیده شد. یک کارشناس اطلاعات تصاویر دقیقی از طراحی محصول آینده سامسونگ را به سبک تاشو به اشتراک گذاشته که انتظار می رود در اواخر امسال به عنوان جانشین سامسونگ گلکسی زد فلیپ 5 معرفی شود.
گوشی تاشو جمع و جور بعدی سامسونگ می تواند بسیار شبیه به مدل عرضه شده توسط این شرکت در سال گذشته باشد، از جمله سیستم دوربین دوگانه با طراحی عمودی و تاشو.
جزئیات رندر CAD سامسونگ گلکسی Z Flip 6 توسط استیو همرستوفر (@OnLeaks@) با همکاری Smartprix فاش شد. این تصاویر از زوایای مختلف گوشی هوشمند را در رنگ نعنایی (سبز) نشان می دهد. این گزارش حاکی از آن است که گوشی هوشمند بر اساس برنامه‌ریزی های قبلی این شرکت در سه ماهه سوم سال 2024 عرضه خواهد شد.

رندرهای فاش شده نشان می دهد که سامسونگ گلکسی زد فلیپ 6 دارای صفحه نمایش بیرونی شبیه پوشه 3.4 اینچی با نرخ رفرش 120 هرتز است، این بدان معنا بوده که احتمالاً مشابه مدل سال گذشته است. در گوشه سمت چپ بالا یک دوربین دوگانه قرار دارد، مشخصات آنها در حال حاضر ناشناخته است. لولا نیز شبیه به لولای گلکسی زد فلیپ 5 به نظر می رسد.
گلکسی زد فلیپ در داخل به صفحه نمایش 6.7 اینچی با نرخ رفرش 120 هرتز مجهز شده است. در رندرهایی که گوشی تا شده، چین و چروک ضعیفی قابل مشاهده است. مشخصات لو رفته نمایشگرهای گوشی هوشمند نشان می دهد که در سال جاری بدون تغییر باقی خواهند ماند.
طبق گزارش منتشر شده، ابعاد این گوشی هوشمند 165.0×71.7×7.4 میلی‌متر خواهد بود که افزایش 0.5 میلی‌متری ضخامت می‌تواند به دلیل باتری بزرگ‌تر 4000 میلی‌آمپر ساعتی گلکسی Z Flip 6 باشد. از دیگر مشخصات این گوشی می توان به چیپست پرچمدار کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 3، حداکثر 12 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. انتظار می‌رود این گوشی با One UI 6.1 مبتنی بر اندروید 14 عرضه شود و برخی از ویژگی‌های Galaxy AI را که در اوایل سال جاری با سری گوشی‌های هوشمند گلکسی S24 معرفی شدند، ارائه دهد.
 

لینک کوتاه مطلب
کپی شد

ما را دنبال کنید

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید