شفاف شد! هزینه‌ی گوشی گلکسی A55 رونمایی شد.

  • توسط: admin


گلکسی A55 یک گوشی هوشمند پیشرفته و مدرن از شرکت سامسونگ است که اخیرا قیمت آن آشکار شده است. این گوشی با طراحی زیبا و صفحه نمایش فوق العاده با کیفیت و وضوح بالا، تجربه کاربری بی نظیری را ارائه می‌دهد. همچنین با دوربین عالی و عملکرد قدرتمند، این گوشی به شما امکان عکس‌های با کیفیت و واضح و اجرای بازی‌های پرطرفدار را می‌دهد.

قیمت گلکسی A55 نیز برای افراد علاقه‌مند به خرید این گوشی بسیار جذاب و مناسب است. با در نظر گرفتن ویژگی‌های برتر این گوشی از جمله صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت، دوربین عالی و عملکرد بالا، قیمت آن به صورت منصفانه و مناسب واقع شده است.

با این قیمت مناسب، گلکسی A55 به عنوان یک گوشی پیشرفته و با کیفیت انتخاب عالیی برای افرادی است که به دنبال یک تجربه استثنایی و بی‌نظیر در استفاده از گوشی هوشمند هستند.

طبق یک گزارش، سامسونگ گلکسی A55 قرار است مارس امسال در بازارهای جهانی عرضه شود. قبل از معرفی این محصول پیش بینی شده، مشخصات دقیق این گوشی به صورت آنلاین آشکار شد.
طبق گزارش ها، جانشین سامسونگ گلکسی A54 به چیپست Exynos 1480 همراه با حداکثر 8 گیگابایت رم و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد شد. همچنین گفته می‌شود که دارای سیستم دوربین سه‌گانه عقب است که شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS) خواهد شد.
WinFuture گزارش داده که سامسونگ گلکسی A55 در 11 مارس راهی بازار آلمان با قیمتی در حدود 449 یورو خواهد شد. این مدل همراه با گوشی Galaxy A35 به فروش می رسد. ظاهرا این گوشی هوشمند در چهار رنگ آبی یخی، آبی، بنفش و سفید در دسترس خواهد بود. سازنده گوشی های هوشمند کره جنوبی هنوز به طور رسمی برنامه های خود را برای عرضه این گوشی در بازارهای جهانی از جمله هند اعلام نکرده است.
لیست مشخصات سامسونگ گلکسی A55 که توسط این نشریه به اشتراک گذاشته شده نشان می دهد که این دستگاه از چیپست Exynos 1480 این شرکت قدرت گرفته و با پوسته سفارشی One UI 6.1 مبتنی بر اندروید 14 عرضه می شود. طبق این گزارش، گوشی هوشمند در پیکربندی‌های رم و حافظه داخلی 6 گیگابایت + 128 گیگابایت و 8 گیگابایت + 256 گیگابایت عرضه می‌شود.

سامسونگ گلکسی A55 دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی با وضوح FHD+ (1080×2340 پیکسل) و پنل AMOLED خواهد بود که طبق مشخصات فاش شده توسط نشریه به اشتراک گذاشته شده است. گفته می شود که به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS و دیافراگم f/1.8، دوربین ثانویه 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 و دوربین سوم 5 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 مجهز شده است. در قسمت سلفی، ممکن است دوربین 32 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 داشته باشد.
بر اساس این گزارش، گوشی آینده سامسونگ گلکسی A55 دارای قابلیت 5G، 4G LTE، Wi-Fi 6، بلوتوث 5.3، GPS و NFC خواهد بود. همچنین به درگاه USB 2.0 Type-C و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد. همچنین گفته شده گلکسی A55 دارای استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است و از بلندگوهای استریو بهره می برد.

لینک کوتاه مطلب
کپی شد

ما را دنبال کنید

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید