آیا می‌دانستید که این خانم بلند قد زبان بزرگ‌ترین موجود را دارد؟ + فیلم

  • توسط: admin


این عنوان به طور کلی اشاره دارد به یک زن که ممکن است در نظر برخی افراد ضخیم و چاق به نظر برسد، اما زبان بسیار فصیح و زیبایی دارد. این اصطلاح معمولا برای افرادی استفاده می‌شود که ظاهری چاق دارند اما در عین حال دارای زبانی بسیار باصفا و عالی هستند. این افراد معمولا خیلی سخنگو و شیوا هستند و توانایی بیان افکار و احساسات خود را به خوبی دارند. از این اصطلاح برای ابراز قدرت و صمیمیت یک فرد در برخورد با موقعیت‌های مختلف استفاده می‌شود.

فیلمی که به صورت طنزی از این مفهوم استفاده می‌کند، امکان سرگرمی و خنده فراوان برای بیننده فراهم می‌کند. این فیلم می‌تواند به خوبی نشان دهد که حقیقت امر این است که اندازه بدن کسی، هیچ تأثیری بر زبان و توانایی بیان او ندارد و هر کسی می‌تواند یک زبان زیبا و با ارزش داشته باشد.

زنی از ایالت اورگن آمریکا به دلیل اندازه غیرعادی زبانش که محیط آن به ۱۳ سانتی متر می‌رسد، وارد کتاب رکوردهای جهانی گینس شد. جنی دوواندر، ساکن پورتلند، گفت وقتی کتاب رکوردهای جهانی گینس در سال ۲۰۲۳ می‌خواند متوجه شد که دسته‌ای برای «ضخیم‌ترین زبان» در این کتاب وجود دارد. او افزود که همیشه می‌دانست که زبانش بزرگ است، اما پس از اینکه متوجه شده که می‌تواند وارد گینس شود، تصمیم گرفت زبانش را در خانه اندازه گیری کند. خانم دوواندر این اندازه گیری را با پیچاندن نخ دندان به دور زبانش انجام داد و سپس طول نخ را اندازه گرفت. جنی دوواندر پس از کسب رسمی عنوان صاحب «ضخیم‌ترین زبان» گفت که به این دستاورد و زبان خود افتخار می‌کند که او آن را فوق العاده توصیف کرد.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید