حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به سرزمین‌های جنوبی لبنان

  • توسط: admin


حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان در اواخر ماه مارس اتفاق افتاد و موجب خسارات جدی به ساختارهای زیربنایی و مردم منطقه شد. این حمله با استفاده از انفجار بمب‌ها و مهاجمت تنظیم‌های نظامی اصلی رخ داد و منجر به کشته‌شدن و زخمی شدن دستکم ده‌ها تن شد. این حمله به شهرهای شمالی لبنان، اعم از صور و نبطة، از طرف رژیم صهیونیستی انجام شد و با توجه به نیاز فوری به کمک‌های پزشکی و انسانی، مناطق محاصره شده ناتوان در ارائه کمک به جنگجویان مصدوم شدند. این اقدامات توسط جامعه بین‌المللی به شدت محکوم شده و فراخوان‌ها برای لغو تحریم‌ها علیه لبنان و ارائه کمک‌های ضروری به مردم در این منطقه صادر شد.

به گزارش اقتصادآنلاین  به نقل از ایرنا ، توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی اطراف شهرک‌های طیرحرفا، الجبین و شیحین را هدف قرار دادند.
بر اساس این گزارش، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی نیز اطراف شهرک‌های خربه سلم، الطیبه، صدیقین و قانا در جنوب لبنان را بمباران کردند.
رزمندگان مقاومت لبنان از روز هشتم اکتبر (۱۶ مهر) و تنها یک روز پس از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» در غزه وارد رویارویی با دشمن صهیونیستی شده‌اند، حزب‌الله لبنان از این تاریخ و در امتداد بیش از یکصد کیلومتر، بارها مواضع اشغالگران را هدف قرار داده است.
در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید