خطر قطع گاز در پنج شهر مازندران به موقع بررسی شود

  • توسط: admin


اخیرا اعلام شده است که قطع گاز در پنج شهر از استان مازندران، احتمالا به دلیل مشکلات فنی یا نوسانات ناگهانی در تامین گاز، اتفاق افتاده است. این موضوع ممکن است برای مردم این شهرها باعث مشکلات و نگرانی‌هایی شود، زیرا گاز به عنوان یکی از منابع اصلی انرژی برای گرمایش منازل و استفاده از رده‌های آشپزی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از آنجایی که گاز یکی از منابع اساسی برای راحتی و آسایش زندگی روزمره مردم است، لازم است تا اقدامات لازم برای رفع این مشکلات به سرعت انجام شود. اما مهمترین نکته این است که مسئولین واحدهای مربوطه باید به تلاش کنند تا چنین مشکلاتی از پیشگیری شوند و سامانه‌های تامین گاز بهبود یابد تا اینگونه مشکلات برای مردم تکرار نشوند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، قاسم مایلی رستمی اظهار داشت: ورودی گاز به استان مازندران از سه نقطه به 50 درصد کاهش پیدا کرده است.
وی افزود: با توجه به سرمای شدید در سطح کشور، بیشترین گاز مصرفی در مناطق دیگر استفاده می‌شود و استان مازندران چون در انتهای خط انتقال قرار دارد از گاز کمتری بهره‌مند است.
مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: در حال مدیریت همه مراکز غیرخانگی برای سوخت دوم هستیم و تاکنون 60 درصد صنایع روی سوخت دوم فعالیت دارند و در این رابطه از قبل اطلاع‌رسانی شده‌ است.
مایلی رستمی اظهار کرد: وضعیت گاز در مازندران قرمز است و مصرف همچنان رو به بالاست و کمتر رعایت می‌شود.
وی با بیان اینکه گاز خانگی‌ها را قطع نمی‌کنیم اما روند مصرف اگر همچنان بالا باشد احتمال قطع گاز خانگی هم وجود دارد، تصریح کرد: احتمال دارد که گاز خانگی در شهرستان‌های محمودآباد، آمل، بابل، بابلسر و فریدونکنار و شهرهای تابعه قطع شود.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید