آفتاب می‌رود، زمستان می‌آید! هشدار به ایران

  • توسط: admin


وقتی آب و هوا به زمستان تغییر می‌کند، ایران را هم فرا می‌گیرد و اعلام ورود این فصل سرد با هشدارهایی همراه است. در طول زمستان، دمای هوا به شدت پایین می‌آید و بارش‌های برفی و بارانی فراوانی رخ می‌دهد. این فصل سرد می‌تواند برای برخی از افراد و شهرها چالش‌های زیادی ایجاد کند. برای این که تدابیر لازم را برای مقابله با سرمای زمستان بگیریم، باید به مواردی همچون لباس گرم، خوراکی مناسب و حفاظت از سلامتی خود توجه کنیم. همچنین در برخی نقاط ایران به دلیل برف و سرمای شدید ممکن است راه‌ها بسته شود و برق قطع شود، بنابراین باید به این نکات هم توجه کنیم و آماده‌ی برخورد با شرایط سخت زمستانی شویم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از توانیر، مصطفی رجبی مشهدی روز یکشنبه با اشاره به بیانیه سازمان هواشناسی کشور که اعلام کرده بود در هفته پیش رو، کشور رسما وارد زمستان می‌شود و در سطح گسترده‌ای از کشور با بارش برف شدید و کاهش قابل توجه دما مواجه خواهیم شد گفت: هم اکنون شبکه برق کشور پایدار است و مشکلی در تامین برق هموطنان وجود ندارد.
سخنگوی صنعت برق با اشاره به ورود سامانه‌ جدید سرما به کشور و افزایش مصرف گاز و برق و اختلالاتی که ممکن است در سوخت رسانی به نیروگاهها رخ دهد از هموطنان درخواست کرد انرژی برق و گاز را بهینه مصرف کنند.
رجبی مشهدی خاطرنشان کرد: عدم استفاده از بخاری برقی، تنظیم دمای وسایل گرمایشی منزل بین ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتی گراد و عایق بندی درب وپنجره‌های منازل از جمله توصیه‌های است که مردم باید رعایت کنند.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید