استایل جدید با کت چرم؛ جذابیت و جدیدیت را تجربه کنید

  • توسط: admin


کت چرم یکی از خاص‌ترین آیتم‌هایی است که ظاهر جذاب و جسورانه‌ای به استایل شما می‌بخشد و موجب می‌شود تا همیشه منحصر به فرد و خاص به نظر برسید. اما با کت چرم چی بپوشیم و چطور آن را ست کنیم؟ در این مقاله از مجله اکالا می‌توانید با ایده‌های استایل با کت چرم آشنا شوید.

انواع استایل کت چرم زنانه و مردانه

کت چرم از آن لباس‌هایی است که می‌توانید آن را به راحتی با هر لباس دیگری ست کنید و از آن هم برای استایل رسمی و نیمه و رسمی و هم برای جشن‌های خودمانی و استایل روزمره استفاده کنید. یکی از محبوب‌ترین روش‌های استایل کردن با کت چرم ترکیب کردن آن با یک شلوار جین آبی است.

شما می‌توانید کت جین مشکی‌تان را با یک شلوار جین روشن یا تیره و یک تی شرت سفید ست کنید و ببینید که چقدر خوش تیپ‌تر و جذاب‌تر از همیشه به نظر برسید. این سبک استایل هم برای مردان و هم برای خانم‌ها مناسب است.

نکته جالبی که باید در مورد مدل استایل با کت چرم زنانه و مردانه بدانید این است که در این سبک لباس پوشیدن می‌توانید از هر نوع کفشی که دوست دارید استفاده کنید. می‌توانید با کت چرم و شلوار جین یک بوت بلند یا نیم بوت بپوشید یا برای تکمیل استایلتان از کتانی یا حتی کفش پاشنه بلند استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: استایل پاییزی با کت جین؛ از کژوال تا رسمی

پیشنهاد بعدی ما برای استایل با کت چرم کوتاه زنانه و مردانه پوشیدن شلوار کارگو است. شلوار کارگو یکی از مدل شلوارهایی است که امسال نیز بسیار ترند است. می‌توانید رنگ‌های متفاوت این شلوار را با کت چرم ست کنید. به خاطر داشته باشید که در این استایل بهتر است از تی شرت‌های ساده مشکی یا سفید استفاده کنید.

اگر به دنبال استایل با کت چرم کوتاه زنانه در ایران هستید، پیشنهاد ما به شما استفاده از یک سارافون بلند و مشکی و سپس پوشیدن یک کت جین روی آن است. این استایل هم بسیار شیک و به روز است و هم موجب قد بلندتر و خوش اندام‌تر دیده شدن شما می‌شود.

در این استایل می‌توانید از انواع پیراهن، مانتو یا سارافون‌های مشکی بلند استفاده کنید و برای تکمیل استایل خودتان از کتانی سفید یا حتی انواع نیم بوت استفاده کنید.

اگر به دنبال استایل‌های رسمی با کت چرم هستید، می‌توانید از شلوار مشکی، لگ‌های زنانه ضخیم، شلوار گشاد یا راسته و حتی شلوار پارچه‌ای ضخیم استفاده کنید.

آقایان می‌توانند کت چرم را در کنار پیراهن بپوشند و حتی از کراوات نیز در این استایل استفاده کنند. خانم‌ها نیز می‌توانند برای مهمانی‌ها و جشن‌های رسمی‌تر از کت چرم برای روی انواع پیراهن استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: استایل‌های پاییزی زرشکی رنگ زنانه

یکی دیگر از ایده‌هایی استایل با کت چرم برای خانم‌ها پوشیدن این کت‌ها در کنار انواع دامن است. در این سبک استایل با کت چرم کوتاه زنانه بازد از دامن‌های بلند و کوتاه همراه با یک تی شرت یا شومیز ساده استفاده کنید و استایلی منحصر به فرد برای خودتان داشته باشید.

در ادامه این بخش می‌توانید زیباترین ایده‌های استایل با کت چرم را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: بلوز شلوار بافت ترند پاییز

در این مقاله از مجله سبک زندگی آدرینجذاب‌ترین ایده‌های استایل با کت چرم را مشاهده کردیم. شما می‌توانید با الهام گرفتن از ایده‌های این مقاله، برای خودتان یک استایل خیره کننده طراحی کنید و با اضافه کردن یک کت چرم جدید، پاییز امسال خوش استایل تر از همیشه باشید.

من مژده شرف عاشوری هستم. سالهاست که به صورت تخصصی در مورد موضوعات مختلف می‌نویسم و ترجمه میکنم. از بازی با کلمات و خلق محتوای تازه لذت میبرم و دوست دارم دنیای اطرافم رو بیشتر از چیزی که میبینم، کشف کنم…

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید