رازهای سایه‌های شگفت‌انگیز؛ برای مهمانی‌های شما درخششی خاص!

  • توسط: admin


استفاده از سایه چشم شاین دار یک راهکار ساده برای افزایش درخشش چشم‌ها و جذاب‌تر به نظر رسیدن در مهمانی‌ها و جشن‌ها است. در این مقاله از مجله اکالا می‌توانید جدیدترین ایده‌های سایه‌های شاین دار را مشاهده کنید.

انواع مدل سایه چشم شاین دار

زمانی که در آرایش خود از سایه‌های شاین دار و اکلیلی استفاده می‌کنید، چشم‌های شما جذابیت بیشتری پیدا می‌کنند. برای استفاده از این نوع سایه لازم است ابتدا از پرایمر و کانسیلر برای پشت پلک استفاده کنید و سپس سایه زدن را شروع کنید. در مدل‌های جدید سایه شاین اکلیلی معمولا از رنگ‌های تیره و روشن در کنار هم استفاده می‌شود.

در این نوع آرایش باید قسمت‌های گوشه خارجی چشم‌هایتان را با رنگ تیره و قسمت میانی چشم‌ها را با سایه روشن آرایش کنید. اگر دوست دارید چشم‌هایتان کشیده‌تر و خوش فرم‌تر به نظر برسد، می‌توانید از سایه مشکی، قهوه‌ای و دودی در گوشه کناری چشم و کمی رو به بیرون استفاده کنید.

سایه‌های شاین دار معمولا موجب برجسته نشان دادن پشت پلک می‌شوند و این موضوع برای افرادی که پشت پلک کوچک یا چشم‌های پف آلودی دارند، اهمیت زیادی دارد.

یکی از جذاب‌ترین انواع سایه‌های شاین دار، سایه‌هایی هستند که در آن‌ها از اکلیل‌های درشت استفاده شده است. این سایه که این روزها بسیار ترند شده‌اند و می‌توانید از آن‌ها به تنهایی یا بعد از آرایش چشم‌ها روی قسمت پشت پلک استفاده کنید. معمولا از این نوع سایه‌ها برای مهمانی‌ها و جشن‌ها استفاده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: بهترین رنگ سایه برای چشمان قهوه‌ای کدام است؟

سعی کنید در زمان استفاده از سایه شاین دار رنگی، حتما رنگ سایه‌تان را با رنگ لباس و اکسسوری‌هایی که استفاده می‌کنید، ست کنید. سایه‌های شاین دار رنگ‌های متنوعی دارند و می‌توانید از این سایه‌ها در کنار سایه‌های مات نیز استفاده کنید.

اگر دوست دارید آرایش شما ملایم و کمرنگ باشد، می‌توانید از سایه اکلیلی با رنگ‌های خنثی مثل دودی، قهوه‌ای، طلایی و صورتی کمرنگ استفاده کنید.

اگر به دنبال یک آرایش جسورانه و جذاب برای مهمانی هستید، پیشنهاد می‌شود از رنگ‌های خاص و جیغ برای آرایش چشم‌هایتان استفاده کنید. به خاطر داشته باشید هماهنگ بودن رنگ سایه‌هایی که در کنار هم استفاده می‌کنید، اهمیت زیادی بر نتیجه کار خواهد داشت، اما در برخی مواقع می‌توانید به جای رنگ‌های ملایم و هماهنگ، از رنگ‌های متضاد نیز در کنار هم استفاده کنید و یک آرایش متمایز و خاص روی چشم‌هایتان پیاده کنید.

فراموش نکنید که اگر از رنگ‌های تیره و آرایش چشم زیاد استفاده می‌کنید، حتما رنگ رژ لبتان را کمرنگ‌تر انتخاب کنید تا چشم‌های شما به مرکز توجه تبدیل شوند و زیباتر به نظر برسند. در ادامه این بخش می‌توانید زیباترین ایده‌های سایه‌های شاین دار را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: ۱۵ طرح مدرن از سایه چشم صورتی

بیشتر بخوانید: بهترین گریم‌های هالووین

در این مقاله از مجله سبک زندگی آدرینبهترین ایده‌ها برای آرایش چشم‌ها با سایه شاین دار را مشاهده کردیم. شما می‌توانید با الهام گرفتن از این عکس‌ها و به کار بردن انواع سایه چشم شاین، چشم‌هایتان را به خاص‌ترین حالت ممکن آرایش کنید و در مهمانی‌ها بیشتر از همیشه بدرخشید.

من مژده شرف عاشوری هستم. سالهاست که به صورت تخصصی در مورد موضوعات مختلف می‌نویسم و ترجمه میکنم. از بازی با کلمات و خلق محتوای تازه لذت میبرم و دوست دارم دنیای اطرافم رو بیشتر از چیزی که میبینم، کشف کنم…

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید