شیک و شور بازی گمشده: تولید ریمیک جدید از بازی ریمن!

  • توسط: admin


طبق گزارشات سایت Insider Gaming اعضای سابق تیم پرنس آو پرشیا اکنون به تیم دیگری منتقل شده‌اند که بر روی یک نسخه ریمیک ریمن کار می‌کند.

خبری درباره تیم توسعه دهنده بازی Prince of Persia: The Lost Crown منتشر شده است که نشان می‌دهد این تیم به دلیل تصمیمات یوبی‌سافت منحل شده و پیشنهاد ساخت دنباله‌ای برای بازی رد شده است. به نظر می‌رسد که یوبی‌سافت چند هفته پس از انتشار بازی، به وضوح اعلام کرده که چنین تصمیماتی در آینده اتخاذ خواهد شد.

پروژه ریمیک بازی ریمن که با نام رمز Project Steambot شناخته می‌شود، به‌طور اصلی توسط تیمی در یوبی‌سافت میلان در حال توسعه است. این استودیو سابقه‌ای طولانی در توسعه بازی‌های متنوع یوبی‌سافت دارد و در دو دهه گذشته به ساخت بازی‌های مختلف کمک کرده است.

نکته جالب توجه این است که میشل آنسل، خالق معروف ریمن و دیگر فرانچایزها مانند Beyond Good & Evil به عنوان مشاور در این پروژه حضور دارد. با این حال، این موضوع باعث نگرانی‌هایی در میان اعضای تیم شده است، آنسل در سال ۲۰۲۰ به دلیل جنجال‌های مربوط به «رهبری سمی» مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته بود. این وضعیت به‌طور طبیعی سایه‌ای تاریک بر روی پروژه بازسازی ریمن در داخل یوبی‌سافت افکنده است، حتی اگر آنسل تنها به‌عنوان مشاور در این پروژه فعالیت کند.

برآوردها نشان می‌دهد که حدود دوازده توسعه‌دهنده از تیم منحل‌شده پرنس آو پرشیا به تیم توسعه نسخه بازسازی ریمن پیوسته‌اند. همچنین، تعدادی از توسعه‌دهندگان دیگر به کار بر روی Beyond Good & Evil 2 و عنوان بعدی Ghost Recon منتقل شده‌اند.

حالا با توجه به این تحولات، سوال این است که آیا طرفداران انتظار دارند نسخه بازسازی ریمن به خوبی پیش برود؟ آیا این پروژه می‌تواند موفقیت‌های پیشین ریمن را تکرار کند؟ نظرات خود را برای ما بنویسید.

جهت مطالعه بیشتر، مطلب یوبی‌سافت به خبر انحلال تیم توسعه بازی Prince of Persia واکنش نشان داد را در سایت ویجیاتو بخوانید.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید