جنگ سکه ای؛ هزینه های انتخاباتی طرفداران ترامپ و هریس مقایسه شد!

  • توسط: admin


کاملا هریس یک میلیارد دلار کمک هزینه انتخاباتی جمع کرد اما طرفداران ترامپ ، نصف این مبلغ کمک کردند.

به گزارش تجارت نیوز،

دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه ریاست جمهوری، با انبوهی از پرداخت‌های مالی برای تجمعات و صورت‌ حساب‌های قانونی در طول رقابت فعلی خود برای ریاست‌جمهوری، مبارزات انتخاباتی قبلی و در بخش خصوصی مواجه است.

الجزیره  اعلام کرد: این تنها چند هفته قبل از انتخابات عمومی۲۰۲۴ رخ می‌دهد که او قرار است با نامزد دموکرات ریاست‌جمهوری و معاون رئیس‌جمهور ایالات متحده، کامالا هریس روبه‌رو شود.

 نظرسنجی «ماریست» (Marist) نشان می‌دهد که هریس با پنج امتیاز از رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده، چهار امتیاز بر اساس نظرسنجی «مورنینگ کانسالت» (Morning Consult) و چهار امتیاز از نظرسنجی یوگاو-اکونومیست، جلوتر است.

هریس به تازگی از یک‌میلیارد دلار در جمع‌آوری کمک مالی فراتر رفته و در سه ماه گذشته، تقریبا دوبرابر کمپین ترامپ جذب کرده است. تیم ترامپ در حال تجربه کاهش در مبالغ اهداکنندگان با دلارهای کوچک است؛ به‌طوری‌که کمک‌های ۲۰۰دلاری یا کمتر در حال حاضر کمتر از یک‌سوم کمک‌های مالی را تشکیل می‌دهد.

بر اساس تحلیل آسوشیتدپرس و «اوپن سیکرتس» (Open Secrets) یک سازمان غیرانتفاعی مستقر در واشنگتن، در این مرحله در چرخه انتخابات۲۰۲۰، این کمک‌ها تقریبا نیمی از کل کمک‌ها را تشکیل می‌دادند. چالش‌های مالی کمپین ترامپ با فهرست فزاینده احزابی که او و نهادهایی که او نمایندگی می‌کند به آنها بدهکار هستند، مواجه است.

منبع :

دنیای اقتصاد

به اشتراک گذاری

اخبار مرتبط

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید