راهنمای انتخاب بهترین رنگ سایه برای چشمان قهوه‌ای

  • توسط: admin


متناسب بودن رنگ سایه چشم با رنگ چشم‌های شما موجب می‌شود تا حالت چشم‌ها گیراتر و جذاب‌تر شوند و نگاه شما زیباتر به نظر برسد. اگر رنگ چشم‌هایتان قهوه‌ای است، احتمالا دوست دارید بدانید که بهترین رنگ‌ سایه برای چشمان قهوه‌ای کدام است. در این مقاله از مجله اکالا می‌توانید با بهترین سایه برای چشم‌های قهوه‌ای آشنا شوید.

بهترین رنگ سایه مناسب چشم قهوه‌ای

استفاده از برخی رنگ‌ها برای آرایش چشم قهوه‌ای، موجب می‌شود تا چشم‌های شما خوشرنگ تر و درخشان‌تر به نظر برسد. انتخاب سایه چشم متناسب با رنگ چشم یک روش ساده برای درشت‌تر و زیباتر نشان دادن چشم‌ها است. در ادامه این بخش به شما می‌گوییم که بهترین رنگ‌ سایه برای چشمان قهوه‌ای کدام است.

۱- سایه چشم دودی طلایی

اگر رنگ چشم‌های شما قهوه‌ای عسلی یا قهوه‌ای تیره است، بهتر است برای آرایش کردن چشم‌ها از سایه دودی طلایی استفاده کنید. ترکیب رنگ دودی و طلایی موجب می‌شود تا درخشش چشم‌های شما چند برابر شود و رنگ چشم‌هایتان نیز جذاب‌تر به نظر برسد.

سایه چشم قهوه‌ای طلایی نیز برای چشم‌های قهوه تیره تا روشن انتخاب مناسبی است. در این روش باید از ترکیب رنگ دودی و قهوه‌ای در کنار سایه طلایی استفاده کنید.

۲- سایه چشم قهوه‌ای

رنگ قهوه‌ای یکی از بهترین انتخاب‌ها برای چشم‌های قهوه‌ای‌ است. استفاده از این رنگ موجب می‌شود تا قهوه‌ای چشم‌های شما خوشرنگ تر و کمی روشن‌تر به نظر برسد. برای آرایش چشم با این رنگ سایه می‌توانید از سایه چشم قهوه‌ای مات و براق یا حتی سایه قهوه‌ای روشن یا تیره استفاده کنید.

هماهنگی رنگ چشم قهوه‌ای با سایه قهوه‌ای آنقدر زیاد است که می‌توانید با خیال راحت از طیف‌های مختلف این رنگ برای سایه زدن روی پلک و زیر چشم‌هایتان استفاده کنید. این رنگ سایه برای آرایش چشم قهوه‌ای دخترانه نیز بسیار مناسب است و برای همه مکان‌ها نیز قابل استفاده است.

۳- سایه چشم نقره‌ای

اگر دوست دارید چشم‌هایتان براق و درشت به نظر برسد و نگاهی گیراتر داشته باشد، بهترین رنگ سایه چشم برای شما رنگ نقره‌ای است. می‌توانید از این رنگ سایه در کنار رنگ دودی و قهوه‌ای یا به تنهایی استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که رنگ نقره‌ای به هیچ عنوان نباید برای زیر چشم‌ها استفاده شود، زیرا این کار موجب تیره‌ به نظر رسیدن زیر چشم‌ها می‌شود.

بیشتر بخوانید: ایده‌های خط چشم آبی

۴- سایه چشم سبز تیره و زغالی

اگر به دنبال یک رنگ خاص برای چشم‌های قهوه‌ای تیره هستید، بهترین انتخاب برای شما رنگ خاکستری زغالی همراه با سبز تیره است. ترکیب این دو رنگ موجب براق و درخشان به نظر رسیدن چشم‌ها می‌شود و ظاهری متفاوت به چهره‌تان می‌بخشد.

۵- سایه چشم سبز

اگر دوست دارید رنگ قهوه‌ای چشم‌های شما روشن‌تر دیده شود، بهتر است برای سایه زدن از رنگ‌هایی با تناژ سبز استفاده کنید. برای سایه زدن با رنگ سبز می‌توانید از طیف‌های مختلف این رنگ استفاده کنید یا آن را با رنگ قهوه‌ای، دودی یا خاکستری ترکیب کنید تا چشم‌های شما جذاب و زیبا به نظر برسد.

۶- سایه چشم آبی

پیشنهاد بعدی ما به عنوان بهترین سایه برای چشم‌های قهوه‌ای سایه آبی است. این رنگ سایه موجب جذابیت بیشتر چشم‌ها می‌شود و زمانی که به درستی استفاده شود، بسیار شیک و زیبا خواهد بود. برای استفاده از سایه رنگ آبی بهتر است از سایه‌های مات استفاده کنید.

ترکیب کردن رنگ آبی تیره و روشن در کنار رنگ قهوه‌ای موجب می‌شود تا آرایش چشم‌های شما در انتها به طرز شگفت انگیزی جذاب شود. برای این کار می‌توانید برای قسمت کنار چشم‌هایتان از سایه آبی تیره و مات و برای قسمت میانی چشم‌ها از رنگ آبی روشن‌تر استفاده کنید. در گوشه چشم و زیر چشم نیز از رنگ قهوه‌ای تیره استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: میکاپ چشم با رنگ‌های نود

۷- سایه چشم برنز

برنز یک رنگ جذاب بین قهوه‌ای و طلایی است که هماهنگی زیادی با رنگ قهوه‌ای دارد و استفاده از این رنگ موجب می‌شود چشم‌های قهوه‌ای شما خیره کننده و زیبا به نظر برسد.

این رنگ سایه بسیار شیک است و می‌توانید آن را به تنهایی یا همراه با سایه چشم خاکستری و قهوه‌ای تیره استفاده کنید. سایه چشم برنز عمق بیشتری به چشم‌های شما می‌بخشد و موجب گیراتر شدن نگاه شما می‌شود.

۸- سایه چشم بنفش

پیشنهاد بعدی ما به عنوان بهترین رنگ سایه چشم قهوه‌ای، رنگ بنفش است. می‌توانید از سایه بنفش تیره یا روشن در کنار رنگ قهوه‌ای و دودی استفاده کنید. برای استفاده از این رنگ بهتر است گوشه خارجی چشم را با رنگ دودی کمی تیره‌تر کنید و برای زیر چشم‌ها نیز از رنگ دودی یا مقدار کمی رنگ بنفش استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: تکنیک ساده برای کشیدن خط چشم گربه‌ای

نکات که باید برای آرایش مناسب چشم قهوه‌ای بدانید

در ادامه به چند نکته طلایی برای آرایش مناسب چشم قهوه‌ای اشاره خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

برای آرایش چشم قهوه‌ای بهتر است در فصول سرد سال از رنگ‌های خنثی مثل دودی و قهوه‌ای و برای فصل‌های گرم سال از رنگ‌هایی مثل صورتی، آبی و سبز استفاده کنید تا صورت شما شاداب‌تر به نظر برسد.اگر رنگ چشم‌های شما قهوه‌ای تیره است، می‌توانید از سایه بنفش و قهوه‌ای تیره در کنار طلایی استفاده کنید.اگر رنگ چشم‌های شما قهوه‌ای روشن است، بهتر است از خط چشم مشکی استفاده نکنید و به جای آن خط چشم قهوه‌ای تیره بکشید تا رنگ چشم‌های شما زیباتر به نظر برسد.در زمان انتخاب سایه چشم حتما در کنار متناسب بودن آن با رنگ چشم‌ها، به رنگ پوست و موهایتان نیز دقت کنید. معمولا رنگ‌های براق و ملایم برای افرادی که پوست روشنی دارند مناسب‌تر است. کسانی که پوست تیره‌تری دارند، بهتر است از رنگ‌های پررنگ‌تر برای سایه چشم استفاده کنند.اگر رنگ پوست شما گرم است، بهتر است از رنگ‌های گرم برای سایه چشم استفاده کنید و اگر رنگ پوست سردی دارید، بهتر است به سراغ رنگ‌های سرد روید.برای پیدا کردن سایه متناسب با رنگ چشم‌هایتان حتما از چند رنگ سایه استفاده کنید و بعد از آزمایش و خطا بهترین رنگ را که با رنگ چشم، پوست و رنگ موهایتان سازگار است انتخاب کنید.

در این مقاله از مجله سبک زندگی آدرینبه نکاتی مهم برای انتخاب بهترین رنگ‌ سایه برای چشمان قهوه‌ای اشاره شد. به خاطر داشته باشید که برای پیدا کردن زیباترین رنگ سایه متناسب با چشم‌هایتان باید چند رنگ سایه با طیف‌های مختلف را امتحان و در انتها به بهترین گزینه دست پیدا کنید. به نظر شما کدام رنگ سایه با چشم‌های قهوه‌ای هماهنگی بیشتری دارد؟

من مژده شرف عاشوری هستم. سالهاست که به صورت تخصصی در مورد موضوعات مختلف می‌نویسم و ترجمه میکنم. از بازی با کلمات و خلق محتوای تازه لذت میبرم و دوست دارم دنیای اطرافم رو بیشتر از چیزی که میبینم، کشف کنم…

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید