سارق اشتباهی! آدم‌ربایی ناقص بازیابی شد و داستانی از پایان غافلگیرکننده‌ای روایت می‌شود

  • توسط: admin


به گزارش آدرینبه نقل از  سایت جنایی، مردی با مراجعه به دادسرای امور جنایی تهران از ربوده شدن و ضرب و شتم خود خبر داد و پس از آنکه پرونده‌اش به شعبه دوم بازپرسی جنایی ارجاع شد، به بازپرس حمیدرضا کیاستی‌نیا گفت: آن روز غروب که من را دزدیدند در پارکی در غرب تهران روی نیمکت نشسته بودم. ناگهان چند نفر به من حمله کردند و بعد از کتک زدن، دست و پایم را بستند و در صندوق عقب ماشینی انداختند. بعد هم مرا به پارکینگ خانه‌ای در همان منطقه بردند و شروع به کتک زدن کردند. من همیشه به آن پارک می‌رفتم، اما آنها را نمی‌شناختم. از آنها پرسیدم چرا اذیتم می‌کنید، من که شما را نمی‌شناسم. آن موقع بود که گفتند تو سه روز قبل ماشین ما از پارکینگ دزدیدی. به آنها گفتم که من ندزدیم و اصلا سارق نیستم.

این شاکی در ادامه گفت: آنها فیلم دوربین مداربسته پارکینگ را به من نشان دادند. وقتی فیلم را دیدم گفتم اینکه من نیستم، شبیه من است اما من نیستم. بیشتر که دقت کردم دیدم سارق، رفیقم به اسم فرامرز است. به آنها گفتم سارق شما فرامرز است، من را آزاد کنید. بعد که فهمیدند اشتباه کرده‌اند من را آزاد کردند، اما من از آنها به خاطر آدم‌ربایی و ضرب و جرح شکایت دارم.

در پی شکایت این مرد بازپرس جنایی، دستور تحقیقات و شناسایی صاحبخانه و پارکینگی که مرد شاکی را به آنجا برده بودند صادر کرد. این متهم در نهایت به دادسرای جنایی احضار شد و در جلسه بازپرسی گفت: چند روز قبل از آن ماجرا ماشینم را از داخل پارک خانه‌ام دزدیدند.  وقتی دنبال سارق گشتم زن همسایه گفت لازم نیست شکایت کنیم، به او زمان بدهیم تا دزد را پیدا کند. از فیلم دوربین عکسی گرفتیم و به او دادیم، بعد از دو سه روز چرخیدن در محل و پارک خبر داد که سارق را پیدا کرده است. انصافا شبیه هم بود، به همین خاطر سراغش رفتیم و او را به پارکینگی که از آن دزدی شده بود بردیم. از او خواستسم ماشین را پس بدهد. اما آن مرد گفت فردی که در فیلم است دوستش فرامرز است.

با اظهارات متهم ماموران پلیس آگاهی از شاکی پرونده خواستند قراری با فرامرز بگذارد و سر قرار او را بازداشت کردند. پس از بازداشت فرامرز مشخص شد او سارق سابقه‌داری است که چند وقت پیش آزاد شده است. فرامرز به سرقت خودروی مورد نظر اعتراف کرد و گفت: من به طور خاص ماشین‌های پژو ۲۰۶ را می‌دزدم. پس از آزادی هم چهار پنج سرقت انجام داده‌ام.

این سارق سابقه‌دار در مورد شگردش هم گفت: من معمولا در پارک‌ها افراد را زیر نظر می‌گیرم یا افرادی را که سوییچ را روی ماشین می‌گذارند، شناسایی می‌کنم. در مورد آخرین سرقت هم همین اتفاق افتاد. مالباخته به پارک آمده بود و در پارک موبایل را از جیبش درآورد و همزمان سوییچش افتاد، بعد او را تا خانه‌اش تعقیب کردم و شاید ۱۰ یا ۲۰ دقیقه منتظر شدم، یکی از همسایه‌ها که می‌خواست بیرون برود، من بلافاصله وارد شدم و ماشین را دزدیدم.

این مجرم سابقه‌دار در پایان گفت: اموال قابل فروش ماشین را باز کردم و آن را چند کوچه آن طرف‌تر رها کرده‌ام.

به این ترتیب ماموران سراغ ماشین رفتند و به دستور بازپرس تحقیقات در مورد این پرونده در حالی ادامه دارد که مرد مالباخته باید رضایت شاکی را در مورد آدم‌ربایی و ضرب و جرح جلب کند.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید