گوریلا گیمز به جای بازی جدید Killzone، در حال کار بر روی یک سرنخ هیجان‌انگیز دیگر!

  • توسط: admin


کیلزون (Killzone) یکی از محبوب‌ترین سری بازی های انحصاری سونی محصوب می‌شد و متاسفانه در آینده شاهد بازگشت آن نخواهیم بود. 

با توجه به صحبت‌های جدید از سوی استودیو Guerrilla Games، سازنده‌ بازی های Killzone، به نظر می‌رسد طرفداران نباید انتظار نسخه‌ای جدید از این مجموعه را از این استودیو داشته باشند. روی پوستما، مدیر هنری استودیو، در مصاحبه‌ای با The Washington Post اعلام کرد که این تیم به طور کامل با Killzone خداحافظی کرده است. 

این تغییر جهت به دلیل نیاز استودیو به تازه‌سازی پالت رنگ گوریلا گیمز بود که در نهایت منجر به خلق دنیای روشن‌تر و پررنگ‌تر Horizon شد. پوستما توضیح داد که پس از سال‌ها کار بر روی فضای تاریک و سنگین Killzone، تیم به دنبال خلق داستانی بود که با همه‌ گروه‌های سنی و مخاطبان ارتباط برقرار کند.

با خلق دنیای Horizon و شخصیت آلوی، استودیو گوریلا گیمز وارد مسیری جدیدی شده و موفقیت‌های بزرگ این سری در کنار انتشار مجموعه‌ای از اسباب‌بازی‌های LEGO از این بازی، نشان‌دهنده استقبال گسترده مخاطبان بوده است.

در حالی که طرفداران Killzone همچنان امیدوارند که این سری روزی بازگردد، اما به نظر می‌رسد Guerrilla Games برنامه‌ای برای بازگشت به این جهان ندارد. باید اشاره کنیم که این به معنای پایان ماجرا برای Killzone نیست و ممکن است سونی استودیو دیگری را برای کار روی این فرانچایز در نظر گرفته باشد.

با حرکت سونی به سوی بازی‌های لایو-سرویس و موفقیت‌هایی که با عناوین مختلف از جمله Helldivers 2 به دست آورده، آینده همچنان برای بازی‌های کلاسیک از جمله Killzone و SOCOM روشن است.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید