جادوی کری تازه زنده می‌شود! سریال جذاب و تازه Carrie در حال ساخت توسط آمازون

  • توسط: admin


استودیوهای ام‌جی‌ام و آمازون، در حال توسعه سریال اقتباسی جدید از رمان کلاسیک استیون کینگ با نام Carrie هستند.

این رمان که اولین بار در سال ۱۹۷۴ منتشر شد، تاکنون چندین بار برای سینما و تلویزیون اقتباس شده است. اما این بار، مایک فلاناگان، خالق آثار موفقی مانند The Haunting و Doctor Sleep به عنوان شورانر این سریال فعالیت خواهد کرد.

فلاناگان که پیشتر چندین اثر از کینگ را با موفقیت اقتباس کرده است، از جمله فیلمنامه دکتر اسلیپ (دنباله‌ای بر فیلم کلاسیک شاینینگ) و جرالدز گیم، به تازگی با اقتباس از The Life of Chuck جایزه تماشاگران را در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو دریافت کرد. او همراه با ترور میسی، تهیه‌کننده همکار، سریال کری را تحت قرارداد کلی خود با استودیوهای آمازون تولید خواهند کرد.

داستان سریال حول محور دختری دبیرستانی به نام کری وایت است که تحت فشارهای یک مادر سلطه‌گر و محیطی پر از آزار و اذیت قرار دارد. او که بیشتر زندگی‌اش را در انزوا سپری کرده، پس از مرگ ناگهانی پدرش وارد یک دبیرستان عمومی می‌شود. در این میان، او متوجه می‌شود که قدرت‌های تله‌کینتیک دارد و از آن‌ها برای مقابله با ظلمی که به او می‌شود، استفاده می‌کند.

استودیوی آمازون این پروژه را به عنوان یک «بازآفرینی جسورانه و به‌موقع» توصیف کرده است. این اقتباس جدید به دنبال بازتاب مفاهیمی همچون زورگویی، کنترل والدین و تاثیرات روانی انزوا است که در جهان امروز نیز همچنان به‌روز و ملموس هستند.

اقتباس از کتاب کری بارها انجام شده است، از جمله فیلم مشهور سال ۱۹۷۶ به کارگردانی برایان دی پالما که سیسی اسپیسک و پایپر لوری در آن بازی کردند. این فیلم بعدها منبع الهام یک دنباله در سال ۱۹۹۹ با نام The Rage: Carrie 2 و دو اقتباس دیگر در سال‌های ۲۰۰۲ و ۲۰۱۳ شد.

مایک فلاناگان که قرارداد کلی خود را در سال ۲۰۲۲ با استودیوهای آمازون امضا کرد، سابقه تولید سریال‌هایی چون  Midnight Mass و The Midnight Club را نیز در کارنامه دارد. این پروژه تحت نظارت ملیندا نیشیوکا از اینترپید پیکچرز تولید خواهد شد.

این سریال، در صورت تایید نهایی، از طریق سرویس پخش Prime Video آمازون در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت.

برای مطالعه بیشتر، خبر تاریخ پخش فصل دوم سریال Goosebumps اعلام شد را در سایت ویجیاتو بخوانید.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید