جشنواره فوق‌العاده: ۷۰ میلیارد ریال فروش و حضور ۳۸۰ هزار نفر در نمایشگاه صنایع دستی تبریز!

  • توسط: admin


اقتصاد آنلاین؛ گروه استان‌ها _ احمد حمزه‌زاده، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، از فروش ۷۰ میلیارد ریالی و بازدید ۳۸۰ هزار نفری نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری تبریز خبر داد.

وی اعلام کرد: صندوق کارآفرینی امید نیز در این نمایشگاه حضور داشت و ۴۲ میلیارد ریال تسهیلات برای خرید صنایع دستی به مراجعه‌کنندگان ارائه شد. برنامه‌ریزی شده است تا برای نمایشگاه‌های آینده تعداد بانک‌های حاضر افزایش یابد.

این نمایشگاه که شامل ۳۵۰ غرفه در فضای مسقف و باز بود، میزبان ۱۳ شهر و روستای جهانی نیز بود. همچنین وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به همراه سه معاون وزارتخانه و جمعی از نمایندگان مجلس در مراسم افتتاحیه حضور داشتند. سفرای کشورهای ازبکستان، تاجیکستان، و رایزنان کشورهای همسایه نیز از نمایشگاه بازدید کردند و یک غرفه ویژه کشور کوبا نیز در این نمایشگاه برپا شده بود.

حمزه‌زاده اشاره کرد: این نمایشگاه به تقویم رویدادهای کشور اضافه شده و تلاش می‌شود تا در تقویم‌های بین‌المللی نیز ثبت شود.

وی افزود: برگزاری تورهای آشناسازی یکی از مهمترین اقدامات برای جذب گردشگران است و برنامه‌ریزی برای برگزاری این تورها با حضور خبرنگاران داخلی و خارجی انجام شده است.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید