سریعترین راه بستن شال گردن خود را به دست آورید و استایلتان را به نحوه‌ای جذاب تغییر دهید!

  • توسط: admin


شال گردن‌ها یکی از اکسسوری‌های ضروری هستند که در روزهای سرد پاییز و زمستان علاوه بر گرم کردن شما زیبایی خاص و منحصر به فردی به استایل‌تان می‌دهند. این شال گردن‌ها در اندازه‌ها و جنس‌های بسیار متنوعی در بازار هستند. ما امروز در این بخش از مجله اکالا مدل‌های جذاب بستن شال گردن را به شما معرفی خواهیم کرد.

روش‌های جذاب برای بستن شال گردن

در ادامه شما را با انواع مدل بستن شال گردن آشنا خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

مدل پرتاب روی شانه

این مدل غیررسمی و راحت برای زمانی که می‌خواهید یک استایل روزمره و آزاد داشته باشید مناسب است. شال را روی گردن بیندازید و یکی از سرهای آن را به صورت نامرتب روی یکی از شانه‌های خود پرتاب کنید. این مدل معمولاً با ژاکت‌ها یا پالتوهای کژوال بسیار هماهنگ است.

بیشتر بخوانید: ایده‌های بستن دستمال گردن + نحوه بستن آن‌ها

مدل حلقه‌ای ساده

این مدل ساده و کلاسیک نه تنها به راحتی بسته می‌شود، بلکه به خوبی گردن و قفسه سینه شما را گرم نگه می‌دارد. برای بستن شال به صورت حلقه‌ای ساده کافی است شال گردن خود را دولا کنید و سپس دو سر آن را از داخل حلقه‌ای که در وسط ایجاد شده است، عبور دهید.

این مدل برای زمانی مناسب است که که عجله دارید و می‌خواهید سریع آماده شوید.

مدل گره شال و کراوات

اگر از شال‌های بلند و نازک استفاده می‌کنید، این مدل بهترین انتخاب خواهد بود. این مدل بسیار شیک است و یک ترکیب عالی از استایل رسمی و راحتی را ایجاد می‌کند. شال گردن را دور گردن خود بپیچید و به روش بستن کراوات، گره‌ای شیک و محکم در جلو ایجاد کنید.

مدل گره کلاسیک

این مدل برای استایل‌های رسمی‌تر یا کلاسیک مناسب است و به خوبی با کت و پالتوهای رسمی ست می‌شود. شال را به دور گردن بیندازید و یک گره ساده در جلو بزنید. با توجه به ضخامت آن، یک یا دو بار بپیچید تا گرمای بیشتری ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: پاییز امسال این ۱۱ ترند مد به دنیای ما برمی‌گردند

مدل گره فرانسوی

این مدل با الهام از استایل‌های فرانسوی، یک ظاهر شیک و مرتب به شما می‌دهد و برای استایل‌های شیک‌تر و نیمه‌رسمی بسیار مناسب است. برای بستن شال با گره فرانسوی باید شال را به دور گردن بیندازید و یک گره کوچک در جلو بزنید. سپس دو سر شال را به طرفین باز کنید. این مدل به دلیل استفاده کمتر از طول شال، مناسب برای شال‌های کوتاه‌تر است.

مدل حلقه دو گره‌ای

این مدل به شال شما یک فرم جمع‌تر و مرتب‌تر می‌دهد و به خصوص برای شال‌های بلند بافت ضخیم مناسب است. شال را دو بار به دور گردن بپیچید و سپس دو سر آن را گره بزنید. این مدل، گرمای بیشتری به شما می‌دهد و گردن شما کاملاً در برابر سرما محافظت می‌شود.

مدل دور گردن چند لایه

این مدل برای هوای بسیار سرد عالی است و به خوبی گردن و قفسه سینه را پوشش می‌دهد. کافی است شال را چندین بار دور گردن بپیچید تا به شکل لایه‌ای در اطراف گردن قرار بگیرد. این سبک به شما امکان می‌دهد تا شال را به گونه‌ای تنظیم کنید که از آن به عنوان بخشی از استایل خود استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: ترنج بلند پاییزی؛ تلفیق هنر و مد در طراحی‌های جدید

مدل شال دوتایی

اگر دو شال گردن با رنگ‌ها یا بافت‌های متفاوت دارید، می‌توانید هر دو را با هم ترکیب کنید و یک شال گردن دوتایی بسازید. این مدل به شما گرمای بیشتری خواهد داد و استایل‌تان را متمایزتر خواهد کرد. 

امیدواریم که اطلاعات ارائه شده در این بخش از مجله سبک زندگی آدرینبرایتان مفید واقع شده باشد. به یاد داشته باشید که انتخاب مدل بستن شال گردن به نوع لباس، موقعیت و حتی روحیه شما در آن روز بستگی دارد؛ بنابراین، خلاق باشید و استایل خاص خودتان را بسازید.

من سمانه هستم، از بچگیم عاشق این بودم که توی تلویزیون آشپزی رو آموزش بدم.
هر روز پیش‌بند آشپزخونه مادرم رو میبستم و ساعت‌ها جلوی دوربین تخیلی ذهنم، آموزش آشپزی میدادم!
بزرگ‌تر که شدم به صورت تخصصی‌تر رویاهامو دنبال کردم و هر روز براشون بیشتر تلاش کردم تا  فهمیدم علاقه زیادی به دنیای شیرینی‌ها و شیرین کردن کام آدم‌ها دارم.
حالا خیلی  خوشحالم که این فرصت رو دارم تا با  تلفیق آشپزی کردن، نوشتن و عکاسی که الان  بخش بزرگی از دنیای من شده بتونم این حس خوب رو با شما به اشتراک بزارم.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید