فرصت را از دست ندهید! ثبت‌نام کنید و خودروی وارداتی خود را در سامانه‌یکپارچه+اسامی به يدي بگيريد.

  • توسط: admin


به گزارش آدرینبه نقل از تسنیم، مهدی ضیغمی مدیر طرح واردات خودروی وزارت صمت با بیان اینکه ثبت نام خودروهای وارداتی از روز چهارشنبه دوم آبان آغاز می‌شود، گفت: متقاضیان تا هفتم آبان مهلت دارند در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی ثبت نام کنند.

ضیغمی افزود: البته متقاضیان خرید این خودروها باید قبل از ثبت نام نسبت به بلوکه کردن مبلغ 500 میلیون تومان نزد یکی از بانک‌های عامل اقدام کنند که این فرصت تا روز شنبه 5 آبان به متقاضیان داده شده است.

مدیر طرح واردات خودرو وزارت صمت درباره سقف قیمت واردات خودرو تصریح کرد: سقف قیمت واردات خودرو تغییری نکرده است و در این دوره 6 هزار خودرو عرضه می‌شود.

مدیر طرح واردات خودروی وزارت صمت در پاسخ به سوال دیگر درباره زمان تحویل خودروها به متقاضیان افزود: بر اساس آئین نامه حداکثر زمان تحویل خودرو به متقاضیان 4 ماه است.

ضیغمی در مورد نحوه عرضه خودروهای وارداتی و اولویت بندی، افزود: در صورتی که تعداد متقاضیان بیش از خودروهای عرضه شده باشد، قرعه کشی انجام می‌شود و اولویت بندی متقاضیان خرید خودروهای وارداتی از طریق قرعه کشی انجام می‌شود.

وی افزود: در این دوره 11 مدل خودرو وارداتی به متقاضیان عرضه می‌شود و خریداران می‌توانند از طریق سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی از میان خودروهای عرضه شده تا 5 خودرو را انتخاب کنند.

مدیر طرح واردات خودرو وزارت صمت درباره اینکه به نظر می‌رسد سامانه با مشکل مواجه شده است، گفت: سامانه مشکلی ندارد؛ افراد 24 ساعت بعد از وکالتی کردن حساب می‌توانند در سامانه ثبت نام و خودرو مورد نظر خود را انتخاب کنند.

وی در خصوص شرط پلاک فعال هم تصریح کرد: شرایط پلاک فعال مانند شرایط قبل است، یعنی برای خودرو با عمر زیر پنج سال که پلاک فعال داشته باشند اعمال می‌شود.

*اسامی خودروهای عرضه شده در این دوره از فروش خودروهای وارداتی به شرح زیر است:

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید