جدیدترین مد تابستانی: پالتوهای چهارخونه با طرح‌های روز

  • توسط: admin


طرح‌های چهارخانه یکی از محبوب‌ترین مدل‌های پارچه هستند. این طرح‌ها بیشتر در لباس‌های پشمی و پالتوها استفاده می‌شود. پالتوهایی با طرح‌های بسیار متنوع و متفاوتی از چهارخانه که شما می‌توانید با هر استایلی آن‌ها را ست کنید. در این مقاله از مجله اکالا به بررسی مدل‌های مختلف پالتوهای چهارخونه ترند خواهیم پرداخت.

انواع مدل پالتوهای چهارخونه ترند

در ادامه شما را با انواع مدل پالتوهای چهارخونه ترند آشنا خواهیم کرد. با ما همراه باشید.  

پالتو چهارخانه اورسایز

این مدل پالتوها با ظاهر بزرگ‌تر و آزادی که به استایل می‌دهند، به شما اجازه می‌دهند که به‌راحتی در آن‌ها لایه‌بندی کنید. رنگ‌های پاستلی، طوسی و سبز در این مدل‌ها بسیار دیده می‌شوند و جلوه‌ای شیک و خاص به شما می‌دهند.

مدل اورسایز در دنیای مد بسیار محبوب است و پالتوهای چهارخانه اورسایز نیز یکی از ترندهای اصلی امسال هستند. پالتوهای اورسایز را می‌توانید با یک شلوار لگینگ مشکی و بوت‌های ساق بلند ست کنید تا استایلی راحت و جذاب داشته باشید.

بیشتر بخوانید: مدل‌های مانتو پاییزه جدید ۱۴۰۳

پالتو چهارخانه کلاسیک

پالتوهای کلاسیک به دلیل ظاهری ساده و شیک، انتخابی مناسب برای استایل‌های رسمی و نیمه‌رسمی هستند. آن‌ها به‌راحتی با انواع لباس‌های زمستانی مانند شال‌گردن‌های پشمی یا بوت‌های چرمی هماهنگ می‌شوند. این مدل معمولاً دارای طرح‌های بزرگ و واضح چهارخانه با رنگ‌های متضاد مانند مشکی و سفید یا خاکستری و سرمه‌ای است.

مدل کلاسیک پالتو چهارخانه یکی از آن طرح‌هایی است که هیچ‌گاه از مد نمی‌افتد. برای ظاهری کلاسیک‌تر، این پالتوها را با شلوارهای جین تیره یا شلوارهای رسمی و کفش‌های چرم ساده ست کنید.

بیشتر بخوانید: ۲۲ مدل مانتو بافت ترند بلند ساده برای پاییز ۱۴۰۳

پالتو چهارخانه بلند

طرح چهارخانه در این مدل‌ها می‌تواند بزرگ یا ریز باشد و بسته به سلیقه شما انتخاب شود. این پالتوها به دلیل طول بلند خود، برای استایل‌های رسمی‌تر و موقعیت‌های خاص مناسب هستند. پالتوهای بلند چهارخانه همیشه ظاهری شیک و باوقار دارند.

این مدل‌ها معمولاً تا زیر زانو یا حتی تا مچ پا می‌رسند و می‌توانند شما را از سرما در روزهای زمستانی محافظت کنند. پالتوهای بلند چهارخانه را می‌توانید با شلوارهای پارچه‌ای و بوت‌های پاشنه‌دار ترکیب کنید تا استایلی شیک و خاص داشته باشید. اگر به دنبال استایلی مینیمال هستید، از رنگ‌های خنثی و طرح‌های ساده در لباس‌های زیر پالتو استفاده کنید.

پالتو چهارخانه با رنگ‌های تند

این مدل پالتوها با استفاده از ترکیب رنگ‌های جسورانه مانند قرمز، آبی یا زرد، به شما ظاهری پویا و جذاب می‌دهند. این مدل‌ها برای افرادی که دوست دارند در جمع‌ها برجسته شوند و توجه دیگران را جلب کنند، مناسب هستند.

اگر به دنبال استایلی متفاوت و خاص هستید، پالتوهای چهارخانه با رنگ‌های تند را انتخاب کنید. بهترین راه برای استایل‌دهی به این مدل پالتوها، استفاده از لباس‌ها و اکسسوری‌های ساده و تک‌رنگ است.

پالتو چهارخانه با یقه خزدار

این مدل پالتوها معمولاً در رنگ‌های خنثی مانند قهوه‌ای، خاکستری و مشکی موجود هستند و بافت خز یقه، علاوه بر گرما، به استایل شما زیبایی خاصی می‌بخشد. ترکیب طرح چهارخانه با یقه خزدار به شما استایلی لوکس و مجلل می‌دهد.

پالتوهای یقه خزدار یکی از مدل‌های محبوب برای روزهای بسیار سرد زمستان هستند. پالتوهای یقه خزدار را می‌توانید با بوت‌های ساق بلند و شلوارهای جین تنگ ست کنید.

پالتو چهارخانه دکمه‌دار

طرح‌های چهارخانه در این مدل‌ها به صورت منظم و متقارن است و به دلیل دکمه‌ها، امکان تغییر در استایل بسته یا باز را فراهم می‌کند. یکی از جزئیات مهم در پالتوهای چهارخانه دکمه‌دار، دکمه‌های برجسته و خاص آن‌هاست.

این مدل پالتوها معمولاً دارای دکمه‌های بزرگ و گاهی فلزی یا چوبی هستند که ظاهری منحصر به فرد به آن‌ها می‌دهند. این مدل پالتوها را می‌توانید با شال‌گردن‌های بزرگ و گرم ترکیب کنید تا ظاهری شیک و راحت داشته باشید.

امیدواریم که اطلاعات ارائه شده در این مقاله از مجله سبک زندگی آدرینبرایتان مفید واقع شده باشد و شما نیز بتوانید به راحتی پالتویی متناسب با سلیقه و استایل خود انتخاب و خریداری کنید.

من سمانه هستم، از بچگیم عاشق این بودم که توی تلویزیون آشپزی رو آموزش بدم.
هر روز پیش‌بند آشپزخونه مادرم رو میبستم و ساعت‌ها جلوی دوربین تخیلی ذهنم، آموزش آشپزی میدادم!
بزرگ‌تر که شدم به صورت تخصصی‌تر رویاهامو دنبال کردم و هر روز براشون بیشتر تلاش کردم تا  فهمیدم علاقه زیادی به دنیای شیرینی‌ها و شیرین کردن کام آدم‌ها دارم.
حالا خیلی  خوشحالم که این فرصت رو دارم تا با  تلفیق آشپزی کردن، نوشتن و عکاسی که الان  بخش بزرگی از دنیای من شده بتونم این حس خوب رو با شما به اشتراک بزارم.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید