اکشن و هیجان بخش: بازی Blood of Mehran چیست و چه چیزهایی باید از آن بدانید؟

  • توسط: admin


در گذشته، بسیار سخت بود تصور کنیم که بازی‌های ویدیویی جذابی از خاورمیانه ساخته شود و با این حال گذر زمان و انتشار بازی‌های مختلف اثبات کرد که افسانه‌های این منطقه هم جذابیت روایی خاص خود را دارد و می‌تواند خروجی جذابی را از خود به نمایش بگذارد. به تازگی تیم توسعه‌دهنده Permanent Way Game از بازی جدید خود یعنی Blood of Mehran رونمایی کرده و در طول این مطلب، قرار است تا اطلاعات خود از این بازی را مرور کنیم. با ادامه این مطلب همراه ویجیاتو باشید.

داستان و اتمسفر بازی Blood of Mehran

هنوز اطلاعات چندان زیادی در رابطه با داستان بازی در دسترس قرار نگرفته است. با این وجود، طبق توضیحات استیم و تریلر بازی، با داستانی الهام گرفته از کتاب «هزار و یک شب» روبه‌رو خواهیم بود که داستان جنگجوی بازنشسته‌ای به نام مهران را روایت می‌کند که به دلایلی مجبور شده تا دوباره زره رزم به تن کرده و به جنگ اهریمن و ناعدالتی برود. طبق اطلاعات موجود از این بازی، «خون مهران» در بین‌النهرین باستان قرار دارد و قسمت عمده‌ای از این بازی، میان تپه‌های شنی و کوچه و بازارهای عربی در جریان خواهد بود.

با توجه به تریلر منتشر شده، می‌توانیم انتظار داستانی با فضایی آلوده به انتقام داشته باشیم که آمیخته به افسانه‌های خاورمیانه و حضور متعدد و پررنگ موجودات افسانه‌ای مثل اهریمن‌ها و جادوگرها، اتفاق دور از انتظاری نخواهد بود.

گیم‌پلی بازی Blood of Mehran

بازی Blood of Mehran یک اثر اکشن ماجراجویی با المان‌های نقش آفرینی بوده که به بازیکن اجازه می‌دهد تا به سه شکل مختلف با دشمنان خود مبارزه کند. انتخاب‌های موجود بین سپر و شمشیر، جفت شمشیر و البته تیر و کمان بوده که بسته به موقعیت نیز بازیکن می‌تواند با استفاده از مکانیزم‌های مخفی‌کاری بازی در مسیر خود پیشروی کند. اگرچه که المان‌های جهان‌باز نیز در بازی وجود خواهند داشت و مهران می‌تواند به کمک اسب خود، به گشت و گذار در مناطق اطراف بین النهرین پرداخته و رمز و راز‌ها و آیتم‌های کلکسیونی مختلفی را جمع‌آوری کند.

طبق تریلر، مبارزات بازی به یورش‌های ناگهانی و مبارزاتی به صورت دفاع و حمله در جریان خواهد بود و قسمت‌هایی با حال و هوای وحشت نیز در طول مراحل وجود خواهد داشت که طی آن‌ها مهران با موجودات افسانه‌ای مبارزه خواهد کرد. مبارزات طبق تجربه نسخه دمو روان به نظر می‌رسند و انتظار می‌رود که شاهد مبارزات چالش‌برانگیز و جذابی در طول بازی باشیم که باید دید نتیجه کار در نهایت به چه شکل خواهد بود. «خون مهران» با توجه به استانداردهای سبک خود، به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با استفاده از درخت مهارت‌های مهران، سطح خود را در طول بازی افزایش داده و با دریافت پیشرفت‌های مختلف، بازی خود را با سبک و سیاق مبارزات خود شخصی‌سازی کنند. همچنین این بازی باس‌فایت‌های متعددی خواهد داشت که از همان ابتدا پیش روی بازیکن قرار خواهد گرفت و به نظر این بازی نیز سعی داشته تا به مانند آثار امروزی، روی بخش باس‌فایت‌ها هم تاکید داشته باشد.

دموی رایگان و تاریخ انتشار

اگر قصد دارید تا بازی Blood of Mehran را زودتر از موعد تجربه کنید، می‌توانید سری به صفحه این بازی در استیم زده و دموی رایگان آن را دانلود کنید. این دمو که بخش‌هایی ابتدایی بازی را در اختیار شما قرار می‌دهد، بازیکن را با مکانیزم‌های اصلی بازی آشنا کرده و آن‌ها را با محیط و حال و هوای این عنوان آشنا خواهد کرد. با وجود این که دموی این بازی در حال حاضر قابل تجربه خواهد بود، هنوز هیچ اطلاعات دقیقی از زمان انتشار این بازی فاش نشده است. باید دید که ناشر این بازی یعنی Blowfish Studios و تیم توسعه بازی یعنی Permanent Way Game در نهایت چه تاریخی را برای انتشار این بازی در دسترس قرار خواهند داد.

پلتفرم‌های مقصد و سیستم مورد نیاز

بازی Blood of Mehran برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 5 و در نهایت ایکس باکس سری ایکس و اس در دسترس قرار خواهد گرفت. قیمت این بازی هنوز اعلام نشده و باید منتظر اعلام سازنده‌ها ماند. با این وجود سیستم مورد نیاز بازی از طریق صفحه استیم در دسترس قرار گرفته که در ادامه با هم نگاهی به آن خواهیم انداخت:

سیستم حداقلی بازی Blood of Mehran:

سیستم عامل: Windows 7

پردازنده: Intel Core i5 6600/AMD Ryzen 5 3400G

رم:  8 گیگابایت

پردازنده گرافیکی: Nvidia GeForce GTX 780 Ti (3 GB) یا AMD Radeon R9 290 (4 GB)

فضای ذخیره‌سازی: 36 گیگابایت

سیستم پیشنهادی بازی خون مهران:

سیستم عامل: Windows 10

پردازنده: Core i5-8600 / AMD Ryzen 5 3600

رم:  12 گیگابایت

پردازنده گرافیکی: NVIDIA GeForce RTX 2060 Super یا AMD Radeon RX 5700

فضای ذخیره‌سازی: 36 گیگابایت

به نظر بازی Blood of Mehran  می‌تواند یکی از بازی‌های ماجراجویی پیش رو روی رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها محسوب شود. بازی قصد دارد تا داستان خود را در حال و هوایی جدید و متفاوت تعریف کند و باید دید که در نهایت سازندگان این بازی تا چه حد می‌توانند به اهداف خود نزدیک شده و یک تجربه اکشن و جذاب را به مخاطب خود ارائه کنند.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید