شمش طلا: از یک چیز خوب به اندازه یک ماشین جدید بیشتر فروخته شد!

  • توسط: admin


مرکز مبادله ایران اعلام کرد: طی ۵۹ حراج شمش طلا، ۱۱ هزار و ۱۵ کیلوگرم شمش دادوستد شد که بیش‌از ۴۹.۷ هزار میلیارد تومان ارز حاصل از صادرات وارد چرخه اقتصادی کشور شد.

به گزارش تجارت نیوز،

امروز (سه‌شنبه، ۲۴ مهر) پنجاه‌ونهمین جلسه حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران برگزار شد، از مجموع ۱۶۲ کیلوگرم شمش طلای استاندارد عرضه شده در حراج‌های عمده و خرد تالار معاملات طلای این مرکز، ۱۳۷ کیلوگرم با میانگین قیمت پنج میلیارد و ۴۰۳ میلیون تومان به ازای هر شمش طلای استاندارد معامله شد.

گفتنی است که حراج حضوری در مرکز مبادله ارز و طلای ایران به دو شیوه حراج خرد و عمده معامله می‌شود و متقاضیان می‌توانند در حراج خرد حداقل یک و حداکثر پنج قطعه شمش طلای یک کیلوگرمی خریداری کنند.

همچنین، متقاضیان حراج عمده نیز مجاز به خرید حداقل یک و حداکثر چهار بسته شمش طلای استاندارد هستند که هر بسته شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ارز و طلای ایران حاوی پنج قطعه شمش یک کیلوگرمی با عیار ۹۹۵ در هزار است.

لازم به ذکر است، طی ۵۹ حراج شمش طلای مرکز مبادله ۱۱ هزار و ۱۵ کیلوگرم شمش دادوستد شد که در پی این معاملات، بیش‌از ۴۹.۷ هزار میلیارد تومان ارز حاصل از صادرات وارد چرخه اقتصاد کشور شد.

منبع :

مهر

به اشتراک گذاری

اخبار مرتبط

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید